Επιβεβαιώθηκε και από τελευταίες ιατρικές μελέτες: η καθημερινή εξάσκηση στο Τσι Κονγκ (ή αλλιώς Κι Κονγκ) βελτιώνει την ισορροπία του σώματος και καθυστερεί τα σημάδια της γήρανσης. Χρειάζεται μόνο να ακολουθούμε ένα εικοσάλεπτο καθημερινής εξάσκησης πάνω σε στάσεις συντονισμού σαν και αυτές που σας προτείνουμε.

Πώς ωφελεί το σετ των στάσεων
● Δυναμώνει τα πόδια, τους μηρούς και τη λεκάνη.
● Προσφέρει ευλυγισία.
● Χαλαρώνει τους καταπονημένους μυς.
● Ευθυγραμμίζει τη σπονδυλική στήλη.
● Ξεκουράζει το νου, βοηθώντας έτσι το σώμα να ηρεμήσει από το στρες.
● Προωθεί το συντονισμό και την ισορροπία.
● Η αργή, βαθιά και φυσική αναπνοή που απαιτεί, βελτιώνει τη διάθεση και αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας.

Δείτε επίσης: