Ποια είναι η διαφορά μεταξύ της άσκησης στο νερό και έξω από αυτό; Στο νερό είναι ευκολότερη, πιο αποτελεσματική, πιο ευχάριστη σχεδόν για όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας και φυσικής κατάστασης. Είναι επίσης ιδανική ακόμη και για τους υπέρβαρους έως και τους παχύσαρκους, για αποκατάσταση τραυματισμών, ακόμη και για ανθρώπους με προβλήματα κίνησης. Γι’ αυτό, θα σας βοηθήσουμε να μυηθείτε στην εμπειρία του Aqua Fitness.




7 λόγοι για να κάνετε Aqua Fitness!


1.Κερδίζετε χρόνο

Η άσκηση στο νερό προσφέρει τη δυνατότητα να κάνετε αεροβική, ενώ παράλληλα η αντίσταση του υγρού στοιχείου σε κάθε κίνηση σας δυναμώνει και τονώνει τους μυς. Έτσι, στο μισό χρόνο κάνετε και αεροβική άσκηση και μυϊκή ενδυνάμωση!

2.Είναι ασφαλές

Το νερό προσφέρει πολύ καλή στήριξη και έτσι μπορείτε να εκτελέσετε πολύ μεγάλη ποικιλία ασκήσεων, που δεν θα μπορούσατε ενδεχομένως να κάνετε έξω από αυτό χωρίς να υπάρχει κίνδυνος πτώσης ή τραυματισμού.

3.Είναι ευχάριστο

Η δροσερή αίσθηση του νερού κάνει την άσκηση ευχάριστη. Απαλλάσσει, επίσης, από την ενοχλητική αίσθηση του ιδρώτα. Έτσι, μπορείτε να συνεχίσετε για περισσότερη ώρα το πρόγραμμά σας και να έχετε πολύ καλά αποτελέσματα χωρίς να βαριέστε.

4.Είναι αποτελεσματικό

Η άσκηση στο νερό δίνει διπλό αποτέλεσμα: σε κάθε κίνηση γυμνάζονται 2 μύες. Δηλαδή, αν κάνετε μία άσκηση για τους δικέφαλους των χεριών, τότε στην επαναφορά γυμνάζετε και τους τρικέφαλους, κάτι που δεν γίνεται στις αντίστοιχες ασκήσεις εκτός νερού.

5.Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις

Για παράδειγμα, αν είστε στο νερό μέχρι το στήθος, τότε σηκώνετε μόνο το 25-35% του βάρους σας, οπότε η επιβάρυνση των αρθρώσεών σας είναι πολύ μι-κρότερη.

6.Είναι κατάλληλο για αρχάριους και μη

Ο καθένας μπορεί να γυμναστεί πολύ αποτελεσματικά, ανεξάρτητα από το επίπεδο της φυσικής του κατάστασης. Η ταχύτητα με την οποία εκτελείτε τις κινήσεις μέσα στο νερό καθορίζει και το βαθμό δυσκολίας κάθε άσκησης. Άνθρωποι μικρότερης ή μεγαλύτερης ηλικίας, αγύμναστοι ή πολύ γυμνασμένοι, όλοι μπορούν να κάνουν πολύ καλή γυμναστική με τη βοήθεια του νερού.

7.Βοηθά στην απώλεια λίπους και βάρους

Η γυμναστική στο νερό αποτελεί μια άριστη επιλογή για καύση θερμίδων.




Τα αξεσουάρ της πισίνας

Σας προτείνουμε μερικά αξεσουάρ που μπορούν να σας βοηθήσουν να κάνετε πιο εύκολα και πιο αποτελεσματικά τις ασκήσεις που κάνατε μέχρι τώρα στο νερό, αλλά σας δίνουν και τη δυνατότητα για ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία ασκήσεων!

Γάντια Πρόκειται για ειδικά γάντια με τα δάχτυλα ενωμένα μεταξύ τους, που αυξάνουν την αντίσταση στο νερό κατά την κίνηση.

Ζώνη επίπλευσης-Aqua jogger Για καλύτερη ισορροπία και διατήρηση της κατακόρυφης στάσης στο νερό, ώστε να μπορείτε να κάνετε τζόγκινγκ ή άλλες ασκήσεις χωρίς δυσκολία.

«Αλτηράκια»-Βαράκια χεριών/ποδιών Ειδικά «αλτηράκια» σε διάφορα βάρη για τα χέρια, από αφρολέξ, αλλά και βαράκια για τα πόδια που μπαίνουν στους αστραγάλους.

Μπάρα Πρόκειται για μια ειδική μπάρα για το νερό, με την οποία μπορείτε να εκτελέσετε μια σειρά από ασκήσεις.

Στεπ Το γνωστό στεπ του αερόμπικ υπάρχει και στην υδάτινη εκδοχή του για ασκήσεις μέσα στο νερό, με το πλεονέκτημα ότι εδώ δεν υπάρχουν προσκρούσεις και επιβάρυνση των γονάτων και αστραγάλων!

Σωλήνας-Noodle Χρησιμο-ποιείται για διάφορες ασκήσεις κοιλιακών, ραχιαίων και στήθους, όπως βέβαια και για στήριξη και καλύτερη επίπλευση και ισορροπία.

Ποδήλατο-Διάδρομος νερού Ειδικά κατασκευασμένα για να δουλεύουν μέσα στο νερό και να δίνουν τη δυνατότητα για τη συγκεκριμένη αεροβική άσκηση στο υδάτινο περιβάλλον. Πληροφορίες www.aquastore.gr




«Ψυχή τε και σώματι»

Ιδού τα ανεκτίμητα οφέλη της άσκησης στο νερό για τη σωματική και ψυχική υγεία μας!


■ Καλή λειτουργία του καρδιοαναπνευστικού και κυκλοφορικού συστήματος.

■ Έλεγχος του σωματικού βάρους.

■ Βελτίωση του μυϊκού τόνου.

■ Επιβράδυνση των φυσικών διαδικασιών της γήρανσης.

■ Μείωση του στρες.

■ Βελτίωση της διάθεσης.




Aσκήσεις στο νερό για όλο το σώμα


Κοιλιακοί

Ελάτε σε κατακόρυφη θέση ή με ελαφριά κλίση προς τα πίσω.

Σαν να ξαπλώνετε ανάσκελα και με τα χέρια στην έκταση για καλύτερη ισορροπία, φέρτε και τα 2 πόδια στο στήθος, σφίγγοντας τους κοιλιακούς σας.

Απλώστε τα άκρα και κάντε 15-20 επαναλήψεις.


Μηροί (απαγωγοί-προσαγωγοί)

Πάλι σε κατακόρυφη θέση ή και ύπτια, αν τη βρίσκετε πιο άνετη, και με τα χέρια στην έκταση, ξεκινήστε να ανοίγετε και να κλείνετε τα πόδια σχεδόν τελείως τεντωμένα. ➔Κάντε 15-20 επαναλήψεις και επαναλάβετε το σετ όσες φόρες θέλετε ή/και μπορείτε.

Tip Με αυτή την κίνηση, όχι μόνο γυμνάζετε τους απαγωγούς και προσαγωγούς μύες στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά των μηρών αντίστοιχα, αλλά κάνετε και ένα πολύ καλό μασάζ που καταπολεμά την κυτταρίτιδα.


Στήθος – ώμοι

Σε κατακόρυφη θέση, φέρτε τα χέρια στην έκταση, ελαφρά λυγισμένα, μέσα στο νερό και αρχίστε να τα κλείνετε μπροστά στο στήθος σας.

Νιώστε τους μυς του στήθους και την μπροστινή πλευρά των ώμων να σφίγγουν.

Κάντε 15-20 επαναλήψεις και επαναλάβετε για 1-2 σετ ακόμη.


Πόδια – χέρια – στήθος

Σε κατακόρυφη θέση πάλι, αρχίστε να κινείστε σαν να προσπαθείτε να τρέξετε προς τα μπροστά στο νερό, με τα χέρια να κινούνται έντονα στα πλευρά σας σε βοήθεια της κίνησης.

Συνεχίστε για 30-45 δευτερόλεπτα ή όσο μπορείτε.

Επαναλάβετε όσες φορές θέλετε για αεροβική άσκηση και καύση λίπους, παράλληλα με μυϊκή ενδυνάμωση και τόνωση των μηρών, των χεριών και του στήθους.

Tip Μπορείτε να προσπαθήσετε να κάνετε αυτή την άσκηση και προς τα πίσω τρέξιμο προς τα πίσω για να δώσετε έμφαση στους μυς της πίσω πλευράς του σώματος και ιδιαίτερα στα πόδια και τους γλουτούς.


Γλουτοί

Στην ίδια θέση με τεντωμένα πόδια τώρα, κάντε μεγάλες κινήσεις των ποδιών προς τα πίσω, εναλλάξ, νιώθοντας τους γλουτούς και την πίσω πλευρά των μηρών να «δου-λεύουν».

Κάντε 12-15 επαναλήψεις για το κάθε πόδι και ξεκουραστείτε.

Aν θέλετε, μπορείτε να επαναλάβετε την άσκηση 1-2 φορές.

Tip Πολύ καλή άσκηση και για τις γυναίκες επειδή καταπολεμά την κυτταρίτιδα.




Πού μπορείτε να κάνετε Aqua Fitness



■ «Hellenic Aquatic Club», Γλυφάδα, site: www.hac.co.gr

■ «Aquadome», Λεωφ. Βάρης-Κορωπίου, site: www.aquadome.gr

■ «Holmes Place», Μαρούσι & κέντρο Αθήνας, site: www.holmesplace.gr

■ «Vari Sports Club», Λεωφόρος Βάρης, site: www.varisportsclub.gr

■ «AquaLife», Άνοιξη, site: www.aqualifecenter.gr

■ «Family Sports Club», Βριλήσσια, site: www.familysportsclub.gr

■ «Hercules Fitness Club», N. Ερυθραία, site: www.gymfinder.net/hercules/