Πέρα από τα ω-3 λιπαρά οξέα, τις ελάχιστες θερμίδες και τις πολύτιμες πρωτεΐνες, τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία τα ψάρια μπορούν να προσφέρουν μοναδικές γευστικές απολαύσεις, είτε ψημένα απλά στον φούρνο ή στη σχάρα, είτε μαγειρεμένα με μυρωδικά και άλλα συνοδευτικά. Το ψάρι δεν τρώγεται μόνο με λαδολέμονο ή τηγανητό. Δοκιμάστε αυτές τις συνταγές και, ακόμη κι αν δεν ανήκετε στους λάτρεις του ψαριού, θα γλείφετε τα δάχτυλάΨάρι με σάλτσα μουστάρδαςΜπαρμπούνια φούρνουΣαλάτα με ψάριΨάρι με τσιγαρολάχαναΨάρι ψητό στο φούρνο

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: