Αυτή την εποχή απολαμβάνουμε όσο τίποτα άλλο τα ήσυχα βράδια στη βεράντα ή στον κήπο με καλούς φίλους, κρασί και ιδιαίτερα κεράσματα. Κεράσματα που δεν απαιτούν να κλειστούμε ατελείωτες ώρες στην κουζίνα. Το θέμα είναι να περάσουν καλά και οι καλεσμένοι και οι οικοδεσπότες. Τι καλύτερο λοιπόν από συνοδευτικά για το κρασί μας που θα ετοιμάσουμε στα γρήγορα. Είναι ιδιαίτερα και κερδίζουν τις εντυπώσεις τόσο σε ποιότητα όσο και σε γεύση.

4 υγιεινές νοστιμιές που θα συνοδεύσουν το κρασί μας

Για μεσογειακές απολαύσεις



Τι θα χρειαστούμε
Φρυγανιές Wasa ολικής άλεσης με προζύμη
Τυρί μοτσαρέλα
Νομάτες
Ελαιόλαδο
Ρίγανη
Ψιλοκομμένο φρέσκο βασιλικό (προαιρετικά)
Ανθό αλατιού

Τρόπος ετοιμασίας
Σε μια μεγάλη πιατέλα τοποθετείτε τις φρυγανιές Wasa. Από πάνω στρώνετε 1 φέτα τυρί μοτσαρέλα διπλωμένη ή κομμένη στη μέση και 1 φέτα ντομάτα. Πασπαλίζετε με λίγο ανθό αλατιού, ρίγανη, 2 σταγόνες ελαιόλαδο και γαρνίρετε με το βασιλικό.  

Τι θα πιούμε
Πλούσιο λευκό κρασί με ισχυρή οξύτητα.

Για γκουρμέ προτιμήσεις



Τι θα χρειαστούμε
Φρυγανιές Wasa delicatess από σίκαλη ολικής άλεσης
Τυρί παρμεζάνα
Προσούτο
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
Σχοινόπρασο

Τρόπος προετοιμασίας
Τοποθετείτε μια φέτα προσούτο λεπτά κομμένη πάνω σε κάθε φρυγανιά Wasa Delicatess. Από πάνω βάζετε την παρμεζάνα χοντροτριμμένη, πασπαλίζετε με φρεσκοτριμμένο μαύρο ή πράσινο πιπέρι και γαρνίρετε με σχοινόπρασο.

Τι θα πιούμε
Απαλό ερυθρό κρασί.

Για διαιτητικές καταστάσεις



Τι θα χρειαστούμε
Φρυγανιές Wasa original
Τυρί τύπου cottage
Φρούτα εποχής

Τρόπος προετοιμασίας
Τοποθετείτε σε μια πιατέλα τις φρυγανιές Wasa original από πάνω στρώνετε μία κουταλιά τυρί cottage και τελειώνετε βάζοντας κομμένα φρούτα εποχής. Εμείς προτείνουμε κλασικά φράουλες ή φρούτα του δάσους που είναι πολύ στη μόδα τελευταία και φουλ στα αντιοξειδωτικά.

Τι θα πιούμε   
Ιδανική επιλογή ένα ροζέ κρασί.

Για πικάντικες επιλογές



Τι θα χρειαστούμε
Φρυγανιές Wasa fibre από αλεύρι ολικής άλεσης με ολόκληρο το πίτουρο σιταριού
Καπνιστό σολομό
Άνηθο (προαιρετικά)
Φύλλα βασιλικού ή φύλλα σπανάκι baby
Σταγόνες λεμόνι (προαιρετικά)
Φρεσκοτριμμένο πιπέρι

Τρόπος προετοιμασίας
Απλώνετε τις φρυγανιές σε μια πιατέλα, βάζετε από πάνω τον καπνιστό σολομό και λίγες σταγόνες λεμονιού αν σας αρέσει. Πασπαλίζετε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι και προσθέτετε άνηθο ή σπανάκι ή φύλλα βασιλικού ή όλα ανάμεικτα.

Τι θα πιούμε
Παλαιωμένο λευκό κρασί

Γιατί να επιλέξουμε φρυγανιές

Wasa

Όλοι εμείς που θέλουμε η ζωή μας και η διατροφή μας να έχει ποιότητα. Που αναζητούμε προϊόντα με συστατικά φυσικής προέλευσης. Που δεν θέλουμε να στερηθούμε τη γεύση, αλλά προσέχουμε και το βάρος μας. Που είμαστε δραστήριοι και πρέπει να έχουμε ενέργεια και καλή πνευματική κατάσταση όλη την ημέρα. Που δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη και θέλουμε πάντα το καλύτερο για μας και για όλους όσους φροντίζουμε οικογένεια και φίλους, τότε τα ντουλάπια μας πρέπει να έχουν πάντα φρυγανιές Wasa. Οι φρυγανιές Wasa είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, που είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του εντέρου και επιπλέον αποτελούν εξαιρετικό σύμμαχο της γραμμής μας. Πιο συγκεκριμένα:

* Μία μερίδα (30 γρ.) φρυγανιών Wasa fibre μπορεί να καλύψει το 30% των καθημερινών αναγκών του οργανισμού σε φυτικές ίνες, καθώς το αλεύρι ολικής άλεσης, που χρησιμοποιείται για την παραγωγή των wasa fibre, περιέχει ολόκληρο το πίτουρο σιταριού το οποίο προσθέτει περισσότερη γεύση με όλα τα οφέλη της ολικής άλεσης.

* Αλλά και η Wasa delikatess, η λεπτή τραγανή φρυγανιά από σίκαλη ολικής αλέσεως 100%. Ψήνεται χωρίς καθόλου μαγιά, γι’ αυτό και διατηρεί τραγανή υφή. Και προσφέρει 22% Φυτικές ίνες.

* Οι φρυγανιές Wasa βοηθάνε στην απώλεια βάρους, μιας και οι φυτικές ίνες μας χορταίνουν και έτσι καταναλώνουμε μικρότερη ποσότητα φαγητού.

Ποικιλία γεύσεων

Υπάρχουν 6 γεύσεις για να επιλέξει ο καθένας αυτό το οποίο τον ικανοποιεί. Original, Ολικής άλεσης, delikatess, Fibre, αλλά και οι νέες γεύσεις Gourmet Sesam & Gourmet Musli.

Ανεξάρτητα όμως από την γεύση φρυγανιών Wasa που θα επιλέξετε, οι επιλογές και οι συνδυασμοί κατανάλωσης είναι ατελείωτες καθώς αποτελούν την ιδανική επιλογή για το πρωινό, το δεκατιανό σας στο γραφείο ή ένα ελαφρύ βραδινό!