Υπάρχουν ορισμένες συνήθειες που αν τις εντάξουμε στην καθημερινότητά μας, θα βελτιώσουν τη σωματική και ψυχική μας υγεία και θα κάνουν limit up στην ευεξία μας.

Γυμνάζομαι

Ακόμη κι αν δεν έχετε ασκηθεί ποτέ ή πέρασαν χρόνια από την τελευταία φορά που φορέσατε τα αθλητικά σας παπούτσια, ποτέ δεν είναι αργά! Όταν είμαστε σε φόρμα. Κοιμόμαστε ­ευκολότερα, αντιμετωπίζουμε πιο αποτελεσματικά το στρες και αισθανόμαστε πιο φρέσκοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η ένταξη της άσκησης στο καθημερινό πρόγραμμα πρέπει να αποτελεί το ζητούμενο για τους περισσότερους από εμάς, καθώς ζούμε σε μια εποχή που τη χαρακτηρίζει ο κινητικός περιορισμός. Η ήπιας μορφής άσκηση, που δεν εξαντλεί το σώμα αλλά αντιθέτως το διατηρεί νέο και υγιές, συντελεί στην καλύτερη ποιότητα ζωής. H yoga και το pilates είναι ιδανικές μορφές άσκησης που θα μας βοηθήσουν να βρούμε ξανά τη φόρμα και την ευεξία μας.

>> Tip: Πριν τη γυμναστική μία σοκολάτα με στέβια θα σας δώσει την ενέργεια που χρειάζεστε. Δοκιμάστε τις Σοκολάτες με γέμιση (πορτοκάλι, πραλίνα, capucino, ή φράουλα) Sweet & Balance που έχουν χαμηλό Γλυκαιμικό Δείκτη και χαμηλό Γλυκαιμικό Φορτίο, ενώ είναι ελεύθερες γλουτένης.

 

Τρέφομαι υγιεινά

Τα νιάτα, η υγεία και η μακροζωία κρύβονται στο πιάτο μας. Πληθώρα ερευνών έχουν δείξει ότι η μείωση των προσλαμβανόμενων θερμίδων και η υιοθέτηση του μεσογειακού προτύπου διατροφής, που αποτελεί μια ελληνική παράδοση χρόνων και είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών και μαγνησίου, μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην προστασία της υγείας και στη μακροβιότητα.

 

1. Τρώω φρούτα και λαχανικά

Τα κόκκινα φρούτα, όπως τα μούρα, τα φραγκοστάφυλα, οι φράουλες, τα κεράσια, το καρπούζι, είναι πολύ πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες και ιδιαίτερα σε λυκοπένιο. Επιλέξτε αυτά που σας αρέσουν, βάλτε τα στον αποχυμωτή και θα έχετε ένα ρόφημα… δυναμίτη! Μην ξεχνάτε και τα λαχανικά. Συνοδεύετε πάντα τα γεύματά σας με μια σαλάτα εποχής.

 

2. Περιορίζω το αλάτι, τη ζάχαρη και τα λιπαρά

* Τα λιπαρά δίνουν γεύση στη διατροφή μας, μπορούν όμως να μας φορτώσουν με αρκετά κιλά. Γι’ αυτό καλό είναι να τα καταναλώνουμε με μέτρο και να προτιμάμε το ελαιόλαδο.

*Συχνά καταναλώνουμε, είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα, πολύ μεγαλύτερη ποσότητα αλατιού-νατρίου από όση χρειαζόμαστε. Ωστόσο χρειάζεται μέτρο. Ο περιορισμός της κατανάλωσης αλατιού μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του φυσιολογικού βάρους και στην εξισορρόπηση της αρτηριακής πίεσης.

*Περιορίζοντας την κατανάλωση ζάχαρης βοηθάμε το βάρος μας να διατηρείται σε φυσιολογικά επίπεδα.

Και η αλήθεια είναι ότι μπορούμε να μειώσουμε τη ζάχαρη χωρίς να στερηθούμε τη γλυκιά της γεύση. Χρησιμοποιώντας φυσικά γλυκαντικά όπως το επιτραπέζιο Γλυκαντικό Sweet & Balance σε σκόνη με εκχύλισμα από το φυτό stevia και σουκραλόζη. Με αυτό τον τρόπο απολαμβάνουμε την ίδια γλυκύτητα στα ροφήματά μας αλλά και στις γλυκές δημιουργίες μας χωρίς να επιβαρυνόμαστε με τις θερμίδες της ζάχαρης. Επιπλέον, μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε χωρίς κανέναν ενδοιασμό σε κάθε γλυκιά μας δημιουργία.

 

Κοιμάμαι περισσότερο

Επιστήμονες θεωρούν τον πολύωρο νυχτερινό ύπνο (όχι όμως πάνω από 7-8 ώρες) «κλειδί» για την τόνωση της μνήμης και τον συνδέουν με τη διατήρηση του βάρους στα φυσιολογικά επίπεδα. Ξεκινήστε ακολουθώντας τους παρακάτω κανόνες: Τηρήστε συγκεκριμένο ωράριο ύπνου, φάτε ένα ελαφρύ σνακ με υδατάνθρακες (που σχετίζονται με τη χαλάρωση του νευρικού συστήματος) 1-2 ώρες πριν πέσετε για ύπνο και ακούστε χαλαρωτική μουσική 45 λεπτά πριν κοιμηθείτε, ώστε να εξασφαλίσετε ξεκούραστο ύπνο.

 

 

Απολαμβάνω

Οι άνθρωποι που παλεύουν για την ευτυχία τους έχουν μάθει να σταματούν για να θαυμάσουν αυτές τις μικρές στιγμές χαράς. Πρόκειται για στιγμές που συμβαίνουν στην καθημερινότητα όλων μας. Οι περισσότεροι παρασυρόμαστε από την καθημερινότητα και δεν αφιερώνουμε χρόνο για να κάνουμε πράγματα που μας κάνουν χαρούμενους. Η ενασχόληση με ευχάριστες δραστηριότητες είναι απαραίτητο συστατικό για να νιώσουμε ικανοποίηση και ευφορία. Η απόλαυση κρύβεται σε μικρά καθημερινά πράγματα. Το χαμόγελο ενός παιδιού είναι αρκετό για να μας χαροποιήσει όλη την ημέρα, μια θερμή αγκαλιά και ένα φιλί, μια βόλτα με τους αγαπημένους μας φίλους,  η ενασχόλησή μας με το αγαπημένο μας χόμπι, αλλά και η επιβράβευσή μας με το αγαπημένο μας γλυκό έχουν τη δύναμη να αυξήσουν αμέσως τον «θερμοστάτη» της διάθεσής μας.

Λίγη σοκολάτα Sweet & Balance (η αγαπημένη μου είναι με γεύση φράουλα!) έχει την ικανότητα να μας γεμίσει γλύκα και ευχαρίστηση. H τέλεια Mousse με γεύση σοκολάτα Sweet & Balance με γλυκαντικό φυσικής προέλευσης από εκχύλισμα του φυτού stevia, μπορεί να αλλάξει τη διάθεσή μας και να μας πλημμυρίσει απόλαυση και ευεξία, δίνοντάς μας μόνο 86 θερμίδες, ενώ τι καλύτερο από ένα φλιτζάνι αχνιστό καφέ το πρωί και ένα κομμάτι αγαπημένο σπιτικό κέικ, χωρίς ζάχαρη με Επιτραπέζιο Γλυκαντικό Sweet & Balance σε σκόνη με εκχύλισμα από το φυτό stevia και σουκραλόζη.  Σας προτείνουμε να φτιάξετε την υπέροχη συνταγή για κέικ καρότου που θα βρείτε στο site Sweet & Balance και δεν θα σας δυσκολέψει καθόλου. 

 

 

Βγαίνω στη φύση

Η νέα τάση είναι το forest bathing. Ένας περίπατος στο δάσος, ρίχνει τα επίπεδα των ορμονών του στρες περιορίζοντας το άγχος. Εμπνευσμένο από βουδιστικές πρακτικές, το forest bathing είναι μια πνευματική εμπειρία. Μας εισάγει στη μη καθοδηγούμενη προσοχή και τον διαλογισμό. Ανοίγοντας τις αισθήσεις μας στη φύση, αναπτύσσουμε τη διαίσθησή μας. Γινόμαστε πιο δεκτικοί και στοχαστικοί, δίνοντας έτσι χώρο στην αυτογνωσία και την προσωπική μας ανάπτυξη. Ακόμα λοιπόν κι αν είναι αδύνατο να μετακομίσουμε στην ύπαιθρο, φροντίζουμε να την επισκεπτόμαστε συχνά. Το σύντομο διάλειμμα από την πόλη είναι ικανό να μας γεμίσει αισιοδοξία και ενέργεια που θα διαρκέσει για μέρες αφότου γυρίσουμε πίσω.

Δείτε επίσης: