Πολλά είναι τα οφέλη που αποκομίζει κανείς από την ενασχόληση με τη γυμναστική. Συγκεκριμένα, η γυμναστική φαίνεται να προσφέρει νοητική ενδυνάμωση, τόνωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας, διατήρηση της πνευματικής διαύγειας και θωράκιση του μυαλού από την απειλή της άνοιας, που γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη καθώς περνούν τα χρόνια. Παράλληλα, ενδυναμώνει τα οστά, μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπαθειών και συμβάλλει στη διατήρηση υγιούς βάρους. Επιπλέον, σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, η καθημερινή άσκηση φαίνεται να ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Τι καλύτερο λοιπόν από το να κάνουμε τις ημέρες μας στο σπίτι πιο ευχάριστες με τη βοήθεια της γυμναστικής. Η καταξιωμένη αθλήτρια, Ζωή Δημητράκου, παρουσίασε σήμερα μέσα από την εκπομπή «ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ… ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ» στο MEGA, ένα cardio πρόγραμμα για να ανεβάσουμε τα επίπεδα ενέργειάς μας και παράλληλα να κάψουμε πολλές θερμίδες.

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα:

Προθέρμανση

Ζέσταμα για όλο το σώμα

Βασικό πρόγραμμα ασκήσεων

Άσκηση 1: πόδια-γλουτοί-χέρια

Άσκηση 2: κοιλιακοί

Άσκηση 3: πόδια

Αποθεραπεία

Διατάσεις για όλο το σώμα

Δείτε το cardio πρόγραμμα από τη Ζωή Δημητράκου:

Ακολουθήστε το στο Google News