Σχεδόν όλες οι γυναίκες αντιμετωπίζουν κράμπες, αλλαγές στη διάθεση, ακόμη και κόπωση κατά τη διάρκεια της περιόδου τους.

Ωστόσο, όσο και να μας «δυσκολευούν» αυτές οι μέρες του μήνα, σπάνια απέχουμε από τις δραστηριότητες της καθημερινότητας μας και, ευτυχώς, στην σημερινή εποχή υπάρχουν αρκετά καινοτόμα προϊόντα που μπορούν να μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε αυτά τα συμπτώματα και να εξακολουθήσουμε να είμαστε λειτουργικές.

Φυσικοί τρόποι ανακούφισης του πόνου στην περίοδο:

1. Roll-On με αιθέρια έλαια

Τα roll-on με αιθέρια έλαια είναι γνωστό ότι προσφέρουν ανακούφιση στις κράμπες και στους πόνους άμεσα και για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Θα πρέπει να επιλέγουμε αιθέρια έλαια και βότανα, όπως ο ευκάλυπτος, το satva pudina, κ.λ.π., που είναι αποτελεσματικά στη μείωση του πόνου των μυών.

Συμβουλή: Η εφαρμογή είναι απλή, απλώς περιστρέψτε το roll on την κοιλιά σας με απαλές κινήσεις και σε λίγα λεπτά θα νιώσετε άμεση ανακούφιση!

2. Τσάι χαμομήλι

Κακά νέα για τους λάτρεις του καφέ!

Η καφεΐνη μπορεί να επιδεινώσει τις κράμπες σας και επίσης να επηρεάσει τον ύπνο σας.

Δοκιμάστε τσάι από βότανα όπως είναι το χαμομήλι, τζίντζερ, κανέλα κ.λπ., τα οποία έχουν καταπραϋντική δράση και είναι αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση του πόνου κατά τη διάρκεια των περιόδων σας.

3. Έμπλαστρα για πόνους περιόδου

Δοκιμάστε να εναποθέσετε επιθέματα θερμότητας στην κοιλιά σας ή στην μέση σας, μία πρακτική που είναι αποτελεσματική στην ανακούφιση από τους πόνους της περιόδου.

Αυτά τα έμπλαστρα, πρωτοποριακής τεχνολογίας, προσφέρουν 8-10 ώρες συνεχούς θερμότητας ανακουφίζοντας από τις κράμπες της εμμήνου ρύσεως.

Συμβουλή: Βολικά και άνετα, αυτά τα έμπλαστρα είναι η καλύτερη επιλογή για γυναίκες που έχουν έντονη καθημερινότητα.

4. Άλατα Epsom

Το μπάνιο με άλατα Epsom βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των τακτικών που ακολουθούν πολλές γυναίκες ώστε να απαλλαγούν από τους πόνους της περιόδου.

Η περιεκτικότητά τους σε μαγνήσιο, τα καθιστούν άριστα αντιφλεγμονώδη και βοηθούν στην χαλάρωση των μυών της μήτρας.

Συμβουλή: Το μπάνιο με ζεστό νερό και άλατα «Έψομ» είναι μια χαλαρωτική εμπειρία, τόσο σωματικά όσο και ψυχικά κατά τη διάρκεια των περιόδων σας.

5. Μαύρη σοκολάτα

Η περιεκτικότητα σε κακάο στην μαύρη σοκολάτα βοηθά στην ανακούφιση του πόνου.

Επιπλέον, είναι μια υγιεινή «απάντηση» στην ακατανίκητη επιθυμία για γλυκό που μας «κυριεύει» τις ημέρες αυτές του μήνα.

Η μαύρη σοκολάτα έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο που βοηθά τους μυς να λειτουργούν απαλύνοντας τις κράμπες.

Συμβουλή: Προτιμήστε την κατανάλωση μαύρης σοκολάτας με περιεκτικότητα σε κακάο 85% ή περισσότερο για καλύτερα αποτελέσματα.

Ακολουθήστε το στο Google News