Ένα είδος προπόνησης που χρησιμοποιεί όλες αυτές τις απαραίτητες μυϊκές ομάδες και μπορεί να γίνει από οπουδήποτε είναι το Pilates.

Γιατί να επιλέξετε την pilates

Το pilates απαρτίζεται από ασκήσεις που περιλαμβάνουν αποτύπωση της σπονδυλικής στήλης και συντελεί στο να διατηρεί το σώμα το μάκρος του, το οποίο με το πέρασμα των χρόνων χάνει το κολλαγόνο και κατά συνέπεια την ελαστικότητά του.

Βοηθάει στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης γιατί μεγάλος αριθμός ασκήσεων αναφέρεται στη μετακίνησή της σπόνδυλο σπόνδυλο. Ασκήσεις όπως το half roll down, roll up, pelvic curl βοηθούν στην αύξηση της κινητικότητας της σπονδυλικής στήλης και μας διδάσκουν πώς να την κινούμε με ασφάλεια.

Βελτιώνει προβλήματα σκολίωσης, κύφωσης, αυχένα, μέσης που ταλαιπωρούν πάρα πολύ κόσμο. Προβλήματα τα οποία προέρχονται είτε από την παιδική ηλικία είτε μεταγενέστερα.

Μέσα από ένα μεγάλο εύρος ασκήσεων που ξεκινούν από ήπια ένταση και προοδευτικά μπορούν να φτάσουν σε ένα πολύ έντονο και υψηλής τεχνικής πρόγραμμα εκγύμνασης, ο εξειδικευμένος γυμναστής έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα εκγύμνασης που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του εκάστοτε ασκούμενου ξεχωριστά.

Με αυτήν την ρουτίνα μπορείτε να ενδυναμώσετε την πλάτης σας:

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: