Κάνοντας συστηματικά ασκήσεις Pilates, αποκτάτε καλύτερο έλεγχο του σώματος, βελτιώνετε τη σωματική στάση και την αναπνοή, προλαμβάνετε ή απαλύνετε μυοσκελετικούς πόνους, νιώθετε περισσότερη ευεξία και αναβαθμίζετε ποιοτικά την καθημερινότητά σας. Ας δούμε όμως κάποια από τα οφέλη της μεθόδου που ίσως δεν γνωρίζουμε.

Βελτιωμένη διάθεση με pilates

Η αναπνοή, μια από τις βασικές αρχές της μεθόδου, χαλαρώνει το μυαλό και το σώμα, βοηθάει στην αυτοσυγκέντρωση και αποσπά την προσοχή μας από οτιδήποτε μας απασχολεί. Με τον κατάλληλο τρόπο εισπνοής και εκπνοής αέρα επιτυγχάνουμε πληρέστερη οξυγόνωση του οργανισμού με αποτέλεσμα να έχουμε ευεξία και καλή διάθεση.

Καλύτερες επιδόσεις

Το pilates μέχρι πριν από λίγα χρόνια ήταν συνδεδεμένο με τις γυναίκες. Ωστόσο, είναι κατάλληλο για τους άνδρες γιατί προωθεί την ανάπτυξη όλων των μυών, ξεκινώντας από το κέντρο του σώματος και δίνοντας ώθηση προς τα άκρα.

Ο τρόπος που το pilates δουλεύει τους μυς προκαλεί ουσιαστική ενδυνάμωση, η οποία με την πάροδο του χρόνου έχει ορατά αποτελέσματα χωρίς υπερβολές. Επιπλέον, προωθεί και τη συγκέντρωση, καθώς για τη σωστή εκτέλεση των ασκήσεων πρέπει να συνδυάζεται τόσο ο έλεγχος του μυαλού όσο και του σώματος.

Δεν θα πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι καθώς το pilates βελτιώνει τη φυσική κατάσταση του ασκούμενου, μπορεί να αυξήσει τις επιδόσεις του και σε οποιοδήποτε άλλο άθλημα ακολουθεί.

Χαρίστε στην ημέρα σας λίγο παραπάνω ενέργεια και ευεξία, αφιερώνοντας μερικά λεπτή σε αυτήν την προπόνηση pilates.

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: