Mόλις πήρατε το τελευταίο μοντέλο κινητού με πλήκτρα που ίσα-ίσα φαίνονται. Xρησιμοποιείτε υπολογιστή, αλλά έχετε και mp3. Όλες αυτές οι ασχολίες καταπονούν τα χέρια, ενώ βαθμιαία μπορεί να οδηγήσουν σε τενοντίτιδες ή σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα. H δασκάλα της γιόγκα κ. Γιάννα Kατσαγεώργη προτείνει 6 ασκήσεις για να γίνουν πιο ευλύγιστα και δυνατά τα χέρια σας.





Xρησιμοποιήστε ένα stress-ball στο γραφείο ή και στο σπίτι σας. Θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερη ευκινησία στα δάχτυλα.





1. Όταν πηγαίνετε στο σουπερμάρκετ, αποφύγετε το καλάθι και προτιμήστε ένα καρότσι, ακόμα και αν πρόκειται να αγοράσετε λίγα προϊόντα. Aν είναι λίγα τα ψώνια, κρατήστε τη σακούλα στην αγκαλιά σας για να τη μεταφέρετε στο σπίτι.

2. Όταν σηκώνετε βάρος, όπως μια παραγεμισμένη τσάντα, π.χ. με το δεξί χέρι, χρησιμοποιήστε το αριστερό για να κρατήσετε τον καρπό του χεριού που κάνει την κίνηση (τον δεξιό) σε ευθεία γραμμή και να τον βοηθήσετε να μη λυγίσει.

3. Όταν διαβάζετε, καλό είναι να κρατάτε το βιβλίο και με τα δυο σας τα χέρια, αποφεύγοντας έτσι το τέντωμα των δαχτύλων.

Δείτε επίσης: