Ξεκλέψτε 10 λεπτά. Mακριά από το γυμναστήριο, στο γραφείο ή στο σαλόνι, οποιαδήποτε στιγμή τα αποσπάσετε από το χρόνο σας, θα φανούν αρκετά ώστε να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειάς σας υψηλά, ύστερα από τη φετινή εορταστική περίοδο. Για το νέο έτος, τρεις ημερήσιες δόσεις από ήπιο fitness ουσιαστικά ισοδυναμούν με το καθημερινό κοκτέιλ ευεξίας που ο οργανισμός σας αναζητά. Διανύοντας περίοδο όπου λίγος χρόνος για τον εαυτό μας και το σώμα μας δύσκολα εμφανίζεται, κάθε ώρα της ημέρας προτείνεται ως μια λαμπρή ευκαιρία για τις ασκήσεις που θα διαλύσουν τις τύψεις τις οποίες η νωχελικότητα των εορτών δημιούργησε. H ιδέα είναι απλή. Χωρίστε την ημέρα σας στα τρία και προσθέστε από ένα δεκάλεπτο ήπιων ασκήσεων Pilates (για το πρωί), γιόγκα (για το μεσημέρι), stretching που εκτονώνει το στρες (για πριν τον ύπνο). Εντάσσοντάς τις στους καθημερινούς σας ρυθμούς, θα δείτε τη ζωή σας με διαφορετικό μάτι.


Δείτε επίσης: