Το καλοκαίρι έχει περάσει εδώ και πολύ καιρό και όποια δραστηριότητα παραπάνω κάναμε στις καλοκαιρινές διακοπές είναι πλέον παρελθόν. Ότι τυχόν οφέλη αποκομίσαμε, αν δεν συνεχίσουμε με κάποιο είδος σωματικής δραστηριότητας εξανεμίζονται .


Δεν είναι τόσο δύσκολο να ξεκινήσουμε κάτι ,αρκεί αυτό να είναι ρεαλιστικό, εφικτό, προσβάσιμο και όσο πιο ευχάριστο γίνεται. Όπως αναφέρω πολύ συχνά, όλοι οι έγκυροι οργανισμοί υγείας και άσκησης συστήνουν 30 λεπτά άσκησης 3-5 φορές / εβδομάδα για να έχουμε αποτελέσματα στην υγεία και τη φυσική μας κατάσταση.


Μάλιστα προχωρούν ένα βήμα πιο πέρα, λέγοντας ότι μπορούμε ακόμη και αθροιστικά να κάνουμε αυτά τα 30 λεπτά γυμναστικής μέσα στη μέρα. Δηλαδή μπορείτε για παράδειγμα, να περπατήσετε 15 λεπτά το πρωί και να κάνετε 15 λεπτά το απόγευμα και να έχετε πάλι αντίστοιχα οφέλη.


Επιλέξτε λοιπόν κάτι που σας αρέσει (π.χ. περπάτημα, τζόγκιγκ , ποδήλατο, κάποιο σπορ) , θέστε σαν στόχο τις 3 φορές /εβδομάδα και τα 20-30 λεπτά ξεκινώντας , ορίστε την ώρα που είναι πιθανότερο και ευκολότερο για σας να το τηρήσετε , στο χώρο που σας αρέσει και εξυπηρετεί καλύτερα (έξω, στο σπίτι, σε γυμναστήριο) κι εμπρός!


Δείτε το σαν ένα ραντεβού με τον εαυτό σας, γιατί αλλιώς πάντα κάτι θα τυχαίνει και δεν θα το προλαβαίνετε ή απλά δεν θα το τηρείτε, διότι πάντα θα υπάρχει κάτι με μεγαλύτερη προτεραιότητα από τη γυμναστική σας (και την υγεία σας…).


Θα δείτε ότι μόλις ξεκινήσετε και ύστερα από 2-3 φορές θα αρχίσετε να νιώθετε καλύτερα με τον εαυτό σας και να έχετε τα πρώτα αποτελέσματα σε ευεξία και διάθεση.


Δοκιμάστε. Είναι καιρός να φροντίσετε τον εαυτό σας.