Αν τώρα, την καλοκαιρινή περίοδο βγαίνετε και τρώτε συνέχεια έξω, είναι πιθανό τα κιλά αυτά όχι μόνο να εγκατασταθούν στο σώμα σας, αλλά και να πολλαπλασιαστούν. Όταν λοιπόν κάποιες μέρες νιώθετε ότι το παρακάνετε, σκεφτήκαμε έναν έξυπνο τρόπο και να ανταποκριθείτε σε εξόδους, καλέσματα και κεράσματα και να μην πάρετε πολλά κιλά, με ένα πρόγραμμα αποτοξίνωσης που θα μπορείτε να ακολουθείτε τις ημέρες που δεν θα βγαίνετε έξω για φαγητό. Ακολουθώντας το, θα αποτοξινωθείτε από τα λιπαρά, το αλκοόλ και τη ζάχαρη και γενικότερα θα ισορροπήσετε τη διατροφή σας. Προτείνουμε, λοιπόν, 4 μενού, τα οποία μπορείτε να εφαρμόζετε όποια μέρα της εβδομάδας θέλετε. ΜΕΝΟΥ 1Πρωινό 1 φλιτζάνι γάλα (1,5% λιπαρά), 3 κουταλιές νιφάδες βρόμης, 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα  Δεκατιανό 1 μέτριο φρούτοΜεσημεριανό 1½ φλιτζάνι σπανακόρυζο ή φασολάκια ή μπάμιες ή όσπρια (μαγειρεμένα με 1 κουταλιά λάδι), 45 γρ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά, 1 φέτα ψωμί σικάλεως.Απογευματινό1 φρούτοΒραδινόΑνάμεικτη πράσινη σαλάτα (μαρούλι, ρόκα, λάχανο, αγγούρι, 1 μέτρια ντομάτα, 3-4 καρύδια, 1/2 πράσινο μήλο με τη φλούδα, 2 κουταλιές τυρί κατίκι ή κότατζ, 1 κουταλιά λάδι, ξίδι βαλσάμικο) και 1/2 κριθαρένιο παξιμάδιΜΕΝΟΥ 2Πρωινό 1 γιαούρτι (1,5% λιπαρά), 1/2 φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης, 6 ανάλατα αμύγδαλαΔεκατιανό1 μικρό ποτήρι φυσικό χυμόΜεσημεριανό1 μερίδα όσπρια, σαλάτα εποχής, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσηςΑπογευματινό1 μέτριο φρούτοΒραδινό 1 κριθαρένιο παξιμάδι με 1 μέτρια ντομάτα, 45 γρ. τυρί φέτα, 2 κουταλάκια λάδι, ρίγανη και ξίδι ΜΕΝΟΥ 3Πρωινό1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά), 1 φέτα ψωμί, 1 αυγό βραστόΔεκατιανό 1 φρούτοΜεσημεριανό1 πιάτο σούπα λαχανικών (χωρίς πατάτες), 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσηςΑπογευματινό1 φρούτο, 1 γιαούρτι (2% λιπαρά)ΒραδινόΊδιο με το μεσημεριανό ΜΕΝΟΥ 4 Πρωινό 1 ποτήρι γάλα (1,5% λιπαρά) και 1 μικρή φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 1 κουταλάκι μέλι Δεκατιανό1 φρούτο εποχήςΜεσημεριανό150 γρ. ψάρι (της επιλογής σας) ψητό ή βραστό, σαλάτα από λαχανικά εποχής και 1 κουταλιά ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή 1 μικρή πατάτα βραστή ή ψητή (ως γαρνιτούρα)Απογευματινό Γιαούρτι (2% λιπαρά), 1 φρούτοΒραδινό 1 τοστ (μαύρο ψωμί, χωρίς βούτυρο, με 30 γρ. άπαχο ανθότυρο ή κατίκι ή τύπου κότατζ και ντομάτα) και 1 μικρή πράσινη σαλάτα με 1 κουταλάκι ελαιόλαδοΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΝ κ. ΧΑΡΗ ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗ, κλινικό διαιτολόγο-διατροφολόγο, MSc, επιστημονικό διευθυντή της διατροφικής ομάδας του neadiatrofis.gr.