Αν όντως είμαστε ό,τι τρώμε, πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε τι επιλέγουμε να βάλουμε στον οργανισμό μας. Αν και η αλήθεια είναι ότι οι τροφές δεν μπορούν να σβήσουν τις ρυτίδες μας, μία υγιεινή διατροφή από αντιγηραντικές τροφές δίνει μία ώθηση στην ποιότητα του δέρματος, βελτιώνει το ανοσοποιητικό και παρέχει οφέλη που ίσως δεν είχατε καν φανταστεί.

 

Ξηροί καρποί: οι ήρωες της αντιγήρανσης μειώνουν τη χοληστερόλη και τις πιθανότητες φλεγμονών. Καταναλώστε 50 γραμμάρια την ημέρα ξηρούς καρπούς, που συν τοις άλλοις, αποτελούν άριστε πηγές πρωτείνης, φυτικών ινών και μικροθρεπτικών στοιχείων

Ανανάς: το τροπικό φρούτο είναι πλούσιο σε μαγγάνιο, απαραίτητο για την ενεργοποίηση του ενζύμου προλιδάση, το οποίο είναι υπεύθυνο για τη δημιουργία κολλαγόνου στο δέρμα και μας δίνει δύναμη και ελαστικότητα.

Μαύρη σοκολάτα: πείτε αντίο στη γάλακτος και επιλέξτε εκείνη που είναι γεμάτη φλαβανόλες και αυξάνει τη ροή του αίματος στο δέρμα. Επιπλέον, απορροφούν την ακτινοβολία UV προστατεύοντας έτσι το δέρμα από τις επιβλαβείς συνέπειες του ήλιου.

Χυμός λεμονιού και λάιμ: η βιταμίνη C παίζει ζωτικό ρόλο στη διατήρηση της εύρυθμης υγείας μας και είναι ο ιδανικός τρόπος να έχουμε φωτεινότερο και νεότερο δέρμα.

Αβοκάντο: εκτός από το σολομό, το αβοκάντο είναι σημαντική πηγή Ω3 λιπαρών που κάνουν το ανοσοποιητικό σύστημα να λειτουργεί σωστά.

Ελιές: είναι απίστευτη πηγή πολυφαινόλης και άλλων θρεπτικών συστατικών που προστατεύουν το DNA και σας κάνουν να δείχνετε αλλά και να νιώθετε πιο νέα.

Καρότα: πλούσια σε βιταμίνη Α, ανανεώνουν το κατεστραμμένο κολλαγόνο και αναγεννά τα κύτταρα του δέρματος. Έχουν επίσης σπουδαίες αντικαρκινικές ιδιότητες.

Μαγειρεμένες ντομάτες: γεμάτες με λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει το δέρμα από τη φθορά. Η διαδικασία του μαγειρέματος το κάνει πιο εύκολο στην απορρόφηση από τον οργανισμό.

Φασόλια και φακές: αυτές οι υπερτροφές έχουν βασικά αμινοξέα που πληρούν τις ανάγκες μας σε πρωτεΐνη. Όσο οι γυναίκες μεγαλώνουν, οι ανάγκες για πρωτεΐνη αυξάνονται ελαφρώς και τα συγκεκριμένα όσπρια αναπληρώνουν, και μάλιστα με το παραπάνω.

Δείτε επίσης: