Αυτό που αναζητούμε κυρίως σε μία διατροφή, είναι να μας κρατά υγιείς και αδύνατους. Ξεχνάμε όμως ότι αυτά που τρώμε μπορούν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις στο δέρμα μας. Παρακάτω θα δούμε μερικά γνωστά διατροφικά στιλ που, εκτός από λεπτότερη μέση, μας χαρίζουν και λαμπερό δέρμα.

Η μεσογειακή. Τα ψάρια, τα πράσινα λαχανικά με φύλλα, το ελαιόλαδο και τα φρούτα είναι οι πρωταγωνιστές της πασίγνωστης διατροφής που αγαπά την υγεία της καρδιάς. Αλλά τα οφέλη δεν τελειώνουν εκεί. Η μεσογειακή διατροφή προστατεύει ενάντια στο μελάνωμα, την πιο επικίνδυνη μορφή δερματικού καρκίνου. Από αισθητική άποψη, τα Ω3 λιπαρά οξέα των ψαριών κρατούν δυνατές και ελαστικές τις κυτταρικές μεμβράνες του δέρματος. Το ελαιόλαδο, οι ντομάτες και το κόκκινο κρασί έχουν αντιοξειδωτικά που βοηθούν στο μπλοκάρισμα των χημικών αντιδράσεων που οδηγούν σε φθορά λόγω ήλιου.

Χορτοφαγική. Εάν έχετε αποκλείσει το κρέας από τη διατροφή σας, αυτό σημαίνει ότι τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Αυτά είναι καλά νέα για το δέρμα γιατί οι εν λόγω τροφές εξουδετερώνουν τα ελεύθερα χημικά που συμβάλουν στην εμφάνιση ρυτίδων, καφέ κηλίδων και σημάδια γήρανσης.

Άτκινς. Η μείωση του λευκού ψωμιού, των ζυμαρικών και της ζάχαρης μπορεί να μειώσει την ορμόνη του στρες. Αντίθετα, το κρέας περιέχει αντιοξειδωτικά, ψευδάργυρο και πρωτεΐνη που χτίζει το κολλαγόνο. Να πίνετε πολύ νερό ώστε να διατηρείτε ενυδατωμένο το δέρμα.

Δείτε επίσης: