1. Το σώμα σας βρίσκεται σε καθιστή θέση με το ένα πόδι να βρίσκεται τεντωμένο μπροστά, ενώ το άλλο είναι λυγισμένο με το πέλμα να ακουμπάει στο εσωτερικό του μηρού του αντίθετου ποδιού. Γέρνετε τον κορμό προς το τεντωμένο πόδι ενώ το ομώνυμο χέρι ακουμπάει στον αστράγαλο. Το δε αντίθετο χέρι στηρίζεται στο λυγισμένο πόδι. Η κάμψη του κορμού μπροστά εξαρτάται από την ευλυγισία του καθενός.

Μένετε σε αυτή τη θέση 12 δευτερόλεπτα, αλλάζετε πλευρά και επαναλαμβάνετε άλλη μία φορά.

Διατείνετε προσαγωγούς και δικέφαλους μηριαίους.

 

2. Στέκεστε με το ένα πόδι μπροστά λυγισμένο και το άλλο σχεδόν τεντωμένο προς τα πίσω, με το γόνατο να ακουμπάει κάτω. Ο κορμός σας είναι σχεδόν κάθετος στο έδαφος, ενώ οι παλάμες των χεριών ακουμπούν τη λεκάνη σας.

Μένετε σε αυτή τη θέση 12 δευτερόλεπτα, αλλάζετε πόδια και επαναλαμβάνετε άλλη μία φορά.

Διατείνετε προσαγωγούς και λαγονοψοΐτη.

 

3. Το σώμα σε καθιστή θέση με τον κορμό και τους μηρούς να σχηματίζουν σχήμα V, ενώ οι κνήμες είναι παράλληλες προς το έδαφος. Τα χέρια σας βρίσκονται τεντωμένα στο ύψος των μηρών.

Μένετε σε αυτή τη θέση 12 δευτερόλεπτα και επαναλαμβάνετε άλλες 2 φορές.

Γυμνάζετε κοιλιακούς και ορθό μηριαίο.

 

4. Το σώμα σε καθιστή θέση με τον κορμό και τους μηρούς να σχηματίζουν V, ενώ οι μηροί σας βρίσκονται παράλληλα προς το έδαφος. Τα χέρια σας είναι σχεδόν τεντωμένα στο πλάι.

Μένετε σε αυτή τη θέση 10 δευτερόλεπτα και επαναλαμβάνετε άλλες 2 φορές.

Γυμνάζετε ώμο και ορθό μηριαίο.

5. Το σώμα σας βρίσκεται σε καθιστή θέση με τον κορμό και τα πόδια, τα οποία είναι σχεδόν τεντωμένα και ενωμένα μεταξύ τους, να σχηματίζουν μία μεγάλη αμβλεία γωνία. Τα χέρια σας είναι τεντωμένα και παράλληλα προς τον κορμό σας.

Μένετε σε αυτή τη θέση 12 δευτερόλεπτα και επαναλαμβάνετε άλλες 2 φορές (3 επί 12 δευτερόλεπτα).

Γυμνάζετε κοιλιακούς, λαγονοψοΐτη και ορθό μηριαίο.

6. Το σώμα σας βρίσκεται σε όρθια θέση, με τα πόδια σε διάσταση και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Τα χέρια σας βρίσκονται τεντωμένα προς τα πίσω και ενωμένα στις παλάμες, ενώ ταυτόχρονα γέρνετε τον κορμό προς τα εμπρός.

Μένετε σε αυτή τη θέση 8 δευτερόλεπτα και επαναλαμβάνετε άλλη μία φορά.

Διατείνετε δικέφαλο μηριαίο, στήθος, ώμους και δικέφαλο βραχιόνιο.

 

 

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία τον κ. Γιάννη Αγνιάδη, καθηγητή Φυσικής Αγωγής.

Δείτε επίσης: