Τι καλύτερο από το να κάνουμε γυμναστική και ταυτόχρονα να περνάμε ποιοτικό χρόνο με την οικογένειά μας; Αντί να καθόμαστε στον καναπέ, βάζουμε τα αθλητικά μας και γυμναζόμαστε παρέα. Έτσι, όχι μόνο θα βελτιώσουμε τη φυσική μας κατάσταση αλλά και θα διασκεδάσουμε μαζί. Άλλωστε, όπως μας ενημερώνει η καταξιωμένη αθλήτρια Ζωή Δημητράκου, όταν γυμναζόμαστε με παρέα νιώθουμε λιγότερη σωματική κόπωση και… προσπαθούμε περισσότερο.

Για το σημερινό πρόγραμμα που παρουσίασε η Ζωή Δημητράκου στη «ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ…ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ» στο MEGA, θα χρειαστούμε 2 μεγάλα ή μικρά μπουκάλια νερό, ανάλογα με το πόσο βάρος θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε, και ένα στρώμα γυμναστικής.

Ας δούμε αναλυτικά τι περιλαμβάνει το σημερινό πρόγραμμα :

Προθέρμανση

Ζέσταμα για όλο το σώμα

Βασικό πρόγραμμα ασκήσεων

Άσκηση 1: πόδια

Άσκηση 2: χέρια

Άσκηση 3: cardio

Αποθεραπεία

Διατάσεις για όλο το σώμα

Δείτε το σημερινό πρόγραμμα από τη Ζωή Δημητράκου:

Ακολουθήστε το στο Google News