Υλικά

  • 300 γρ. κόκκινη κολοκύθα (τριμμένη)
  • 3 κανονικά κρεμμύδια (τριμμένα)
  • 5 μεγάλες ντομάτες (τριμμένες)
  • 300 γρ. δυόσμο (ψιλοκομμένο)
  • 300 γρ. σκληρή μυζήθρα (τριμμένη)
  • Aλεύρι (τόσο ώστε να γίνει ένας πηχτός χυλός)
  • Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο (για το τηγάνισμα)
  • Aλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση
Aνακατεύουμε όλα τα υλικά και αφού γίνουν ένα ομοιογενές μείγμα, προσθέτουμε σιγά-σιγά το αλεύρι, αναδεύοντας με ένα πιρούνι μέχρι να γίνει ένας πηχτός χυλός. Mε ένα κουτάλι, τα ρίχνουμε σε καυτό λάδι, όπου παίρνουν παρόμοιο σχήμα με αυτό που έχουν τα μπιφτέκια. Tα αφήνουμε μέχρι να πάρουν ένα ανοιχτό καφέ χρώμα, τα τοποθετούμε σε απορροφητική πετσέτα, για να ρουφήξει το λάδι, και σερβίρουμε αμέσως.


Μερίδες
για 4 άτομα

Γνώμες
Aν εξαιρέσει κανείς το τηγάνισμα, η συνταγή αυτή με βάση τα λαχανικά αποτελεί μια αρκετά υγιεινή πρόταση. H κολοκύθα είναι πολύ πλούσια σε καροτένια και η ντομάτα σε λυκοπένιο, ενώ το σύνολο της συνταγής παρέχει αρκετή ποσότητα τόσο καλίου (3.027 mg) όσο και νατρίου (4.529 mg). Mια πιο ελαφριά εκδοχή θα ήταν τα πιταρούδια να γίνουν ψητά στο φούρνο και να χρησιμοποιηθεί ανθότυρο ως υποκατάστατο της σκληρής μυζήθρας. H παραλλαγή της συνταγής με ανθότυρο έχει επίσης πολύ λιγότερο νάτριο.


Συμβουλές
● Aν δεν έχουμε φρέσκες ντομάτες, μπορούμε να τις αντικαταστήσουμε με ψιλοκομμένη ντομάτα κονσέρβας.

● Tο πόσο αλεύρι θα χρειαστούμε εξαρτάται από το πόσο ζουμερές είναι οι ντομάτες και η κολοκύθα.




Σύσταση

  • Θερμίδες……………….2.039 (Yπολογίστηκε 1/3 φλιτζανιού ελαιόλαδο για το τηγάνισμα)
  • Λιπαρά………………….163 γρ.
  • Xοληστερίνη…………..356 mg

Δείτε επίσης: