‘Δεν έρχεσαι στο γεύμα μόνο με το πεπτικό σου σύστημα’, υποστηρίζει η συγγραφέας του βιβλίου Fit from within, Victoria Moran. ‘Φέρνεις το μυαλό, το πνεύμα και τη νοημοσύνη. Όσο περισσότερο τα ταΐζεις, τόσο πιο ικανοποιημένη και χαρούμενη νιώθεις’. Μπορείτε λοιπόν να γευματίσετε με ηρεμία και χαλάρωση ακολουθώντας τις παρακάτω απλές στρατηγικές.

Πείτε όχι στο θόρυβο. Ο ήχος των τηλεοπτικών ειδήσεων ή των συνομιλιών στο ραδιόφωνο σας αποσπούν την προσοχή και μπορούν να δημιουργήσουν ακόμα και διαφωνίες στο τραπέζι. Εναλλακτικά, βάλτε απαλή μουσική να παίζει και συγκεντρωθείτε στο καλό φαγητό και την παρέα σας. Δεν είναι κακή ιδέα να βάλετε το κινητό στο αθόρυβο για να μην ενοχλείστε την ώρα που γευματίζετε.

Δημιουργήστε ατμόσφαιρα. Αν έχετε χρόνο, τα ασημικά, οι μεταξωτές πετσέτες, τα κεριά και τα λουλούδια στο τραπέζι είναι μερικές υπέροχες πινελιές. Αν όχι, μπορείτε να δημιουργήσετε μία άνετη και χαλαρή ατμόσφαιρα με το να τοποθετήσετε μεγάλες μαξιλάρες ή πουφ γύρω από το τραπεζάκι του σαλονιού. Ή βάλτε το γεύμα σας σε ένα μεγάλο δίσκο και απολαύστε το στη βεράντα με θέα.

Πάρτε το χρόνο σας. Λίγη ησυχία πριν ξεκινήσετε να τρώτε σας βοηθά να κόψετε τους έντονους ρυθμούς και να συγκεντρωθείτε απόλυτα σε αυτό που κάνετε εκείνη τη στιγμή. Μπορείτε ακόμα και να πάρετε το χρόνο να ευχαριστήσετε τους ανθρώπους που τρώνε μαζί σας και ποιοι βοήθησαν στο να δημιουργηθεί το γεύμα που θα απολαύσετε.

Ζητήστε βοήθεια. Μπορεί να έχουμε πια τη βοήθεια του πλυντηρίου των πιάτων, αλλά δεν σημαίνει ότι όλα πρέπει να γίνουν μόνο από ένα άτομο. Θα πρέπει να γίνει συμφωνία ότι πάντα βοηθούν στην κουζίνα δύο ενήλικες ή ένας ενήλικας και ένα παιδί. Ένα παιδί μπορεί να μεταφέρει τα πιάτα και τα μαχαιροπίρουνα ή να σας βοηθήσει με τη σαλάτα και το επιδόρπιο.

 

 

Δείτε επίσης: