Εκκαθάριση λοιπόν με τη βοήθεια της γιόγκα. Xωρίς τον απαραίτητο χώρο, τίποτα δεν θα αλλάξει, τίποτα δεν θα εξελιχθεί. Αποφασίστε λοιπόν συνειδητά τι θέλετε να αφήσετε πίσω, ολοκληρώστε όποια θέματα ή σχέσεις έχετε σε εκκρεμότητα, απλοποιήστε όσα θέλετε να κρατήσετε μαζί σας και τότε μόνο θα είστε έτοιμη για μια νέα ροή, για μία νέα αρχή.

Ας δούμε πώς η γιόγκα θα γίνει σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια.

 

 

Αφήστε το σώμα σας ξαπλωμένο στο πάτωμα. Μαλακώστε τους ώμους και τις ωμοπλάτες και προωθήστε τα απαλά στη γη. Φέρτε τις παλάμες και τα πέλματα στο κέντρο σας όπως στην εικόνα και κλείστε απαλά τα μάτια. Πάρτε δέκα βαθιές εισπνοές και εκπνοές και με κάθε εκπνοή νιώστε να βαθαίνετε. Οραματιστείτε τώρα πώς θα θέλατε ιδανικά να είστε στο κοντινό μέλλον. Τι θα θέλατε να πάρετε μαζί σας και αφήστε πίσω καθετί τοξικό και περιττό για τη ζωή σας. Μόλις ολοκληρώσετε τον οραματισμό με κάθε δυνατή λεπτομέρεια φέρτε και πάλι τη συνειδητότητά σας στην αναπνοή. Πάρτε δέκα βαθιές εισπνοές και εκπνοές και με κάθε εισπνοή νιώστε ότι έρχεστε στο εδώ και τώρα.

 

 

Αργά-αργά αρχίστε να ενεργοποιείτε το σώμα σας και βρείτε τη στάση του πάνω σκύλου. Ενεργοποιήστε τον ομφαλό και τα πόδια και ανοίξτε τον θώρακα. Προσέξτε οι παλάμες να είναι κάτω από τους ώμους και οι ώμοι χαμηλά. Μείνετε και πέντε πλήρεις αναπνοές με πρόθεση να ανοίξει το στέρνο και να βιώσετε όλο το άνοιγμα της ενέργειας του θώρακα. Νιώστε ελεύθεροι και ανοιχτοί στις αλλαγές που έρχονται.

 

 

Και ήρθε η ώρα να ανοίξετε και τα πόδια αλλά και τον κορμό. Μπείτε στη στάση του μισού σπαγγάτο. Το μπροστά πέλμα είναι φλεξ και το κέντρο βάρους σας μετατοπίζεται προς την καρδιά. Μακραίνετε τον κορμό χωρίς να κλείνετε τον θώρακα και με κάθε εκπνοή βαθαίνετε τον κορμό προς το πόδι και περπατάτε τις παλάμες μας προς τα εμπρός. Μένετε για πέντε πλήρεις αναπνοές και δοκιμάζετε και με το άλλο πόδι.

 

 

Και αφού έχετε κάνει την εσωτερική σας εκκαθάριση, έχετε ανοίξει τον θώρακα και έχετε μακρύνει πόδια και σπονδυλική στήλη είναι η κατάλληλη στιγμή για μία άσανα ισορροπίας αλλά και δύναμης. Ισορροπήστε το κάτω πέλμα, ενεργοποιήστε το κέντρο σας ώστε να μην πέφτει όλο το βάρος το πέλμα και πλέξτε τα χέρια μπροστά από το πρόσωπό σας. Προσέξτε οι αγκώνες να είναι στην ίδια ευθεία με τους ώμους. Μείνετε για πέντε αναπνοές και επαναλάβετε και με το άλλο πόδι.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία την κυρία Μαρίκα Δασκαλάκη, δασκάλα αυθεντικής γιόγκα