Τα φαγητά που απολαμβάνετε είναι πιθανώς αυτά που τρώτε περισσότερο, γι’ αυτό βάλτε τη γεύση ως προτεραιότητα στην κουζίνα όταν ετοιμάζετε θρεπτικά, ικανοποιητικά γεύματα.

Επιλέγουμε ποιοτικές πρώτες ύλες

Για να μεγιστοποιήσετε τη γεύση και τη θρεπτική αξία του φαγητού, ξεκινήστε με υλικά υψηλής ποιότητας. Δεν χρειάζεται να είναι τα πιο ακριβά τρόφιμα. Είναι επίσης σημαντικό να χειρίζεστε και να αποθηκεύετε σωστά τα τρόφιμα, επειδή η κακή αποθήκευση καταστρέφει τη γεύση και την ποιότητα.

Το υπερβολικό μαγείρεμα μπορεί να καταστρέψει τη γεύση και τα θρεπτικά συστατικά. Μαγειρέψτε λοιπόν για να διατηρήσετε τα θρεπτικά συστατικά, τη γεύση, το χρώμα, την υφή και τη συνολική ελκυστικότητα. Το μαγείρεμα δεν μπορεί να βελτιώσει τα τρόφιμα κακής ποιότητας, αλλά μπορεί να βελτιώσει τις γεύσεις των τροφίμων υψηλής ποιότητας.

Επαγγελματικά «μυστικά» για να βελτιώσουμε τη γεύση του φαγητού μας

Δοκιμάστε αυτές τις απλές τεχνικές για να βελτιώσετε τη γεύση και πειραματιστείτε με συνδυασμούς γεύσεων:

  • Ενισχύστε τις γεύσεις του κρέατος, των πουλερικών και των ψαριών με τεχνικές μαγειρέματος σε υψηλή θερμοκρασία, όπως το ψήσιμο στο τηγάνι, το ψήσιμο στη σχάρα ή το ψήσιμο στα κάρβουνα, που βοηθούν στο να ροδίσει το κρέας και να πάρει γεύση. Απλώς μην παραψήνετε, μην καίτε ή απανθρακώνετε το κρέας.
  • Ψήστε λαχανικά σε πολύ ζεστό (450°F) φούρνο ή σχάρα για μια γλυκιά, καπνιστή γεύση. Πριν τα βάλετε στο φούρνο, αλείψτε ή ψεκάστε ελαφρά με λάδι σε δυνατή φωτιά και πασπαλίστε με βότανα.
  • Καραμελώστε τα κρεμμύδια σε φέτες για να αναδείξουν τη φυσική τους γεύση ζάχαρης, μαγειρεύοντάς τα αργά σε χαμηλή φωτιά σε λίγο λάδι. Χρησιμοποιήστε τα για να φτιάξετε μια πλούσια, σκούρα σάλτσα για κρέας ή πουλερικά.
  • Μαγειρέψτε με πιπεριές! Χρησιμοποιήστε κόκκινες, πράσινες και κίτρινες πιπεριές όλων των ποικιλιών – γλυκές, καυτερές και αποξηραμένες. Ή, προσθέστε λίγη σάλτσα καυτερής πιπεριάς στα φαγητά σας.
  • Προσθέστε μια πικάντικη γεύση με χυμό εσπεριδοειδών ή τριμμένη φλούδα εσπεριδοειδών: λεμόνι, λάιμ ή πορτοκάλι. Τα όξινα συστατικά βοηθούν στην ανύψωση και την εξισορρόπηση της γεύσης.
  • Χρησιμοποιήστε μικρές ποσότητες συστατικών με τολμηρές γεύσεις, όπως σπόρους ροδιού, πιπέρι τσιπότλε ή κόλιανδρο.
  • Δώστε μια «έκρηξη» γεύσης με καρυκεύματα καλής ποιότητας όπως χρένο (horseradish), αρωματισμένη μουστάρδα, chutney, wasabi, πουρές φασολιών, ταπενάδες και σάλτσες όλων των ειδών.
Ακολουθήστε το στο Google News