Η γιόγκα δεν είναι απλώς μια σειρά ασκήσεων κατά τις οποίες μαθαίνετε να στρίβετε το σώμα σας σε περίεργες στάσεις. Είναι επίσης γνωστό ότι έχει αξιοσημείωτα οφέλη για την υγεία.  Οι λόγοι να επιλέξει κάποιος τη γιόγκα είναι ατελείωτοι. Κάποιοι την προτιμούν για να αυξήσουν την ευλυγισία τους, κάποιοι για μυϊκή ενδυνάμωση και άλλοι για τη θετική επίδραση που έχει στην ψυχολογία τους.

«Η γιόγκα μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες, το οποίο, αν δεν αντιμετωπιστεί, μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, συμπεριλαμβανομένου αυξημένου κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων», λένε οι ειδικοί. Τώρα μπορείτε και εσείς να εκτονώσετε την ένταση και να μειώσετε το άγχος, δοκιμάζοντας την ακόλουθη δεκάλεπτη ρουτίνα.

Δείτε την ρουτίνα yoga στο βίντεο

Ακολουθήστε το στο Google News
Δείτε επίσης: