Οι ασκήσεις περιστροφής για την ενδυνάμωση του κορμού είναι ιδανικές για την ενίσχυση των κοιλιακών σας, καθώς στοχεύουν σε αυτούς τους μικρούς σταθεροποιητικούς μύες που βρίσκονται στον κορμό. Αυτοί οι τύποι ασκήσεων θεωρούνται εγκάρσιες κινήσεις καθώς απαιτούν να περιστρέφετε τους μύες σας γύρω από τη σπονδυλική σας στήλη. Καθώς εκτελείτε αυτές τις κινήσεις δεν γυμνάζετε μόνο την κοιλιά σας αλλά μπορείτε να κινείστε και με μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινότητά σας.

3 μυστικά για σφιχτή κοιλιά

Ανεξάρτητα από τις ασκήσεις που προτιμάτε, η σωστή τεχνική είναι το κλειδί όταν πρόκειται για περιστροφικές κινήσεις. Στην τεχνική κρύβεται μάλιστα, όπως μας λένε και ειδικοί στον τομέα του fitness και η αυξημένη αποτελεσματικότητα για κάθε άσκηση ανεξαρτήτως της μυϊκής ομάδας που στοχεύει.

Λιγότερα ή και καθόλου βάρη

Ο πρωταρχικός στόχος της ενδυνάμωσης των σταθεροποιητικών μυών είναι η αύξηση της μυϊκής αντοχής, η οποία γίνεται καλύτερα μέσω υψηλών επαναλήψεων σε χαμηλό βάρος. Ειδικά όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά να κάνετε περιστροφικές ασκήσεις πυρήνα, «απλά η χρήση του σωματικού σας βάρους είναι αρκετή πρόκληση για να ζεσταθεί το σώμα σας και να γυμνάσετε τους συγκεκριμένους μυς» λένε οι ειδικοί.

Προσθέστε βάρος όταν είστε σε θέση να κάνετε σταθερά μια κίνηση με τη σωστή τεχνική. Αν θέλετε να αυξήσετε την ένταση κάντε το αργά, με αύξηση βάρους περίπου ένα ή δύο κιλά.

Σε ουδέτερη θέση η σπονδυλική στήλη

Η στρογγυλοποίηση της σπονδυλικής στήλης είναι συνηθισμένη στη σημερινή καθιστική κουλτούρα, ειδικά αν κάθεστε σε ένα γραφείο όλη μέρα. Εάν σηκώνετε τους ώμους σας ή τους στρογγυλεύετε προς τα εμπρός, ρίχνετε το στήθος σας προς τα κάτω ή λυγίζετε τους γοφούς σας προς τα εμπρός, είναι πιο πιθανό να στρογγυλοποιήσετε τη σπονδυλική σας στήλη, ως αποτέλεσμα.

Για να ενισχύσετε την αποτελεσματικότητα και να προστατεύσετε την πλάτη σας, κρατήστε το στέρνο σας ανοιχτό και τους ώμους προς τα κάτω και πίσω για να διατηρήσετε μια ουδέτερη σπονδυλική στήλη, πράγμα που σημαίνει να διατηρείτε τη φυσική καμπυλότητα του άνω και κάτω μέρους της πλάτης σας με τους ώμους, το θώρακα και τη λεκάνη σας όλα σε μια γραμμή.

Μια ουδέτερη σπονδυλική στήλη θα πυροδοτήσει επίσης τον πυρήνα σας για μεγαλύτερη μυϊκή ενεργοποίηση.

Αργή και σκόπιμη κίνηση

Η μείωση της ταχύτητάς σας αυξάνει το χρόνο που οι μύες σας παραμένουν υπό ένταση και απαιτεί από αυτούς να ενεργοποιηθούν περισσότερο. Εάν κινείστε πολύ γρήγορα ή χωρίς να έχει ενεργοποιηθεί επαρκώς ο πυρήνας σας μπορεί να ενεργοποιήσετε εσφαλμένα άλλους.

Επιπλέον, όταν σκέφτεστε κατά την κίνηση τον μυ που θέλετε να ενεργοποιήσετε μειώνετε τις πιθανότητες να ενεργοποιήσετε άλλα μυϊκά συστήματα, όπως την πλάτη ή τους ώμους.

Ακολουθήστε το στο Google News