Από την Κατερίνα-Χριστίνα Μανωλάκου, Κάτοχο διπλώματος αναγνωρισμένου από το YOGA ALLIANCE INTERNATIONAL

Η Γιόγκα στη σύγχρονη δύση χρησιμοποιείται κυρίως ως μέθοδος σωματικής άσκησης, χαλάρωσης και αυτοθεραπείας. Είναι διαπιστωμένο από έρευνες ότι βοηθά στην καταπολέμηση του στρες και έτσι συμβάλλει στη βελτίωση της υγείας και της σωματικής ευεξίας.

Γι’ αυτό τη συστήνουν γιατροί και στο εξωτερικό διδάσκεται σε νοσοκομεία, φυσιοθεραπευτήρια, εθνικά κέντρα υγείας, σχολεία, πανεπιστήμια, κέντρα σπουδών χορού, θεάτρου κλπ.

Πιο συγκεκριμένα η Χάθα Γιόγκα, με το σύστημα του Λωτού, είναι κατάλληλη για το άτομο που θέλει να διατηρήσει το σώμα του σε άριστη υγεία.

• Γυμνάζει το σώμα συνολικά.

• Κάνει τους ασκούμενους πιο συνειδητούς για το σώμα τους, ώστε να παίρνουν πιο σωστές αποφάσεις και οι αλλαγές να συμβούν φυσικά, ομαλά, εκ των έσω, χωρίς καταπίεση και εξαναγκασμούς.

• Εναρμονίζει τις εσωτερικές συγκρούσεις και διορθώνει ανισορροπίες.

• Χαρίζει στους ασκούμενους καλύτερη υγεία, πολύ γερό νευρικό και ανοσοποιητικό σύστημα, δυνατό και ευλύγιστο σώμα, ζωντάνια, ψυχική ευεξία, ηρεμία του νου και μια ζωή χωρίς άγχος.

• Είναι άσκηση χαμηλής έντασης, εύκολη, ευχάριστη και εφικτή από όλους, ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου και σωματικής κατάστασης.

• Δεν απαιτεί να προϋπάρχουν κάποιες ικανότητες, π.χ. ευλυγισία, ικανότητα συγκέντρωσης κλπ. γιατί η ίδια η εξάσκηση στη Χάθα Γιόγκα τις καλλιεργεί και τις εξελίσσει.

Σαν μέθοδος άσκησης είναι απαράμιλλη γιατί αφού μάθει κανείς τις τεχνικές, μπορεί να την παραλλάξει ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες του: από τα πιο δυναμικά και απαιτητικά στάδια των ασκήσεων μέχρι τα πιο ήπια, χαλαρωτικά και θεραπευτικά.

Η Χάθα γιόγκα είναι ο πιο παραδοσιακός τρόπος άσκησης, καθώς προχωρά το μαθητή με ήπιο τρόπο βήμα-βήμα δουλεύοντας με την επίγνωση και αυξάνοντας έτσι την αυτογνωσία και τον αυτοέλεγχο.

Για περισσότερες πληροφορίες:

Facebook: www.facebook.com/pages/Yoga-on-the-Roof/192493980805292

E-mail: yoga.ontheroof.kxm@gmail.com

Δείτε επίσης: