Το πρώτο πράγμα που συστήνουν οι ειδικοί όταν κάποιος τους επισκέπτεται ή ζητά τη συμβουλή τους στο πρόβλημα της καθημερινής κούρασης είναι να μειώσουν τα διεγερτικά προϊόντα. Μιλάμε δηλαδή για τον καφέ και τη ζάχαρη. Η απαραίτητη ενέργεια πρέπει να λαμβάνεται ημερησίως από την πρωτεΐνη, τα καλά λίπη και τα σκούρα φυλλώδη λαχανικά.

Αγοράστε ποιοτική πρωτεΐνη. Πρέπει να λαμβάνουμε καθημερινά πρωτεΐνη ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες μας σε ενέργεια και να αυξάνεται ο μεταβολικός ρυθμός μας. Συνδυάστε τους τα λαχανικά με τα προϊόντα ολικής άλεσης. Μην αγοράζετε όμως κρέας και λαχανικά από όπου βρείτε. Φροντίστε να είναι καλής ποιότητας ή να έχουν ως βάση τη σόγια.

Απολαύστε τα λίπη με σοφία. Αν εντάξετε τις ελιές, το ελαιόλαδο, τα αυγά, τους ξηρούς καρπούς και τους σπόρους στο διατροφολόγιό σας, θα έχετε τα απαραίτητα ‘καύσιμα’ για να βγάλετε τη μέρα χωρίς να φτάσετε ποτέ στην εξόντωση. Επιπλέον, αυτές οι τροφές συμβάλουν στην καταπολέμηση των φλεγμονών και στη διατήρηση της εγκεφαλικής υγείας.

Διαλέξτε σκούρα φυλλώδη λαχανικά. Το μαρούλι και το σπανάκι περιλαμβάνουν βιταμίνη Β που χρειαζόμαστε για μεγάλη ενέργεια, αντιοξειδωτικά και πράσινη χλωροφύλλη που βοηθά στην ανάπτυξη και επανόρθωση των ιστών.

 

Δείτε επίσης: