Η κατανάλωση σωστής ποσότητας πρωτεΐνης μέσα από το πρώτο γεύμα της ημέρας, είναι ο ιδανικός τρόπος να ξεκινήσετε τη διαδικασία απώλειας βάρους και να προάγετε σωστές διατροφικές συμπεριφορές για το υπόλοιπο της μέρας. Γιατί; Η πρωτεΐνη στο πρωινό μειώνει αποδεδειγμένα την πείνα και την όρεξη, δίνει ώθηση στο μεταβολισμό, παρέχει ενέργεια που διαρκεί, καταπολεμά την ανάγκη για υδατάνθρακα και βοηθά στο χτίσιμο και τη διατήρηση της μυϊκής μάζας.

Μία μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Διεθνές Περιοδικό Παχυσαρκίας ανακάλυψε ότι οι συμμετέχοντες που έτρωγαν αυγό το πρωί έχαναν 65% περισσότερο βάρος συγκριτικά με εκείνους που έτρωγαν ένα bagel. Παρακάτω θα βρείτε πρωινά με πρωτεΐνη για μία εβδομάδα που μας δίνουν λιγότερο από 400 θερμίδες και ικανοποιούν την πείνα μας.

Σκραμπλ αυγού με λαχανικά. Τα αυγά είναι η χρυσή επιλογή για πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας, εφόσον κάθε αυγό έχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μειώνει συνολικά τις θερμίδες που παίρνουμε, ικανοποιεί περισσότερο την πείνα και ελαττώνει τις λιγούρες για υδατάνθρακα. Φτιάξτε σκραμπλ με ένα αυγό και 2 ασπράδια μαζί με λαχανικά, όπως τα μανιτάρια, το κρεμμύδι, οι πιπεριές και το σπανάκι.

Κότατζ και φρούτα. Το τυρί κότατζ είναι μία από τις καλύτερες πηγές λεύκινης, το αμινοξύ που βοηθά στο χτίσιμο και διατήρησης μυϊκής μάζας. Απολαύστε ένα φλιτζάνι με άπαχο κότατζ και ένα φλιτζάνι φρέσκα μούρα, ανανά ή αχλάδι και λίγους τριμμένους ξηρούς καρπούς.

Smoothie ενέργειας. Ανακατέψτε ένα φλιτζάνια σόγια με γάλα, μία μπανάνα, μία κουταλιά της σούπας βανίλια ή σοκολάτα σε σκόνη πρωτεΐνης και μία κουταλιά σπόρους τσία.

Μπουρίτο με αυγό, λαχανικά και γαλοπούλα. Κάντε σκραμπλ 2 αυγά και ένα ασπράδι με μία φέτα μπέικον, σπανάκι, πιπεριά και κόκκινη καυτερή σάλτσα. Σερβίρετε με μία τορτίγια ολικής άλεσης.

Γιαούρτι με βρώμη και μούρα. Η ιδανική πρωτεΐνη του γιαουρτιού συνδυάζεται με ένα φλιτζάνι βρώμη και ένα 1 φλιτζάνι φρέσκα μούρα μέσα σε ένα μπολ.

 

Δείτε επίσης: