Παρά το γεγονός ότι όλοι ξέρουμε λιγότερο ή περισσότερο τα σημαντικά οφέλη που προσφέρει η γυμναστική, οι ολοένα αυξανόμενες υποχρεώσεις σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, ίσως σας αφήνουν κάθε βράδυ χωρίς την παραμικρή όρεξη να σηκωθείτε από τον καναπέ, πόσο μάλλον να γυμναστείτε. Ωστόσο, εμείς θα κάνουμε μια προσπάθεια να σας πείσουμε να εντάξετε τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας.

 

*Ενισχύει τη συνολική υγεία

 

Η γυμναστική φαίνεται να προσφέρει νοητική ενδυνάμωση, τόνωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας, διατήρηση της πνευματικής διαύγειας και θωράκιση του μυαλού από την απειλή της άνοιας, που γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη καθώς περνούν τα χρόνια. Παράλληλα, ενδυναμώνει τα οστά, μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπαθειών και συμβάλλει στη διατήρηση υγιούς βάρους.

*Βελτιώνει τη διάθεση

 

Τα ψυχικά οφέλη της άσκησης σχετίζονται με την νευροχημεία. Η άσκηση μειώνει τα επίπεδα των ορμονών του στρες, όπως η αδρεναλίνη και η κορτιζόλη. Διεγείρει επίσης την παραγωγή ενδορφινών, χημικών στον εγκέφαλο που λειτουργούν ως φυσικά παυσίπονα και ενισχυτικά της διάθεσης. Η γυμναστική σάς δίνει επίσης την ευκαιρία να ξεφύγετε από τα προβλήματα και τις ανησυχίες σας. Άλλωστε, όταν το σώμα σας είναι απασχολημένο, το μυαλό σας θα αποσπάται από τις ανησυχίες της καθημερινής ζωής και θα είναι ελεύθερο να σκέφτεται δημιουργικά.

*Τονώνει την αυτοπεποίθηση

 

Καθώς η κοιλιά σας συρρικνώνεται και η δύναμη και η αντοχή σας αυξάνονται, η αυτο-εικόνα σας θα βελτιωθεί. Θα αποκτήσετε μια αίσθηση κυριότητας και ελέγχου, ενώ παράλληλα θα τονωθεί η αυτοπεποίθησή σας. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι μέσω της γυμναστικής θα μάθετε να εκτιμάτε το σώμα σας για όλα αυτά που είναι ικανό να κάνει και θα οικοδομήσετε μια νέα σχέση με αυτό.

*Αναβαθμίζει την ποιότητα του ύπνου…

 

Ο επαρκής ύπνος είναι σημαντικός για τη διατήρηση της ενέργειάς σας, τη σωστή ισορροπία των ορμονών και την ενίσχυση της απώλειας βάρους. Υπάρχουν ψυχολογικά οφέλη από την άσκηση, όπως η μείωση του στρες ή η βελτιώση της διάθεσης που πιθανότατα θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να κοιμάστε πιο γρήγορα και καλύτερα. Ο μηχανισμός θα μπορούσε επίσης να είναι πιο απλός: οι άνθρωποι που είναι σωματικά δραστήριοι κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι πιο πιθανό να αισθάνονται κουρασμένοι στο τέλος της ημέρας. Επιπλέον, η τακτική άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να ρυθμίσετε το «εσωτερικό σας ρολόι», οδηγώντας σε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου.

*και της ερωτικής επαφής

 

Είναι γνωστό ότι η γυμναστική αυξάνει τη λίμπιντο και οδηγεί σε καλύτερες σεξουαλικές επιδόσεις. Μέσω της γυμναστικής όχι μόνο θα είστε σε θέση να βελτιώσετε τη διάθεσή σας χάρη στις ενδορφίνες, αλλά και θα νιώσετε καλύτερα με το σώμα σας, κάτι το οποίο επίσης μπορεί να τονώσει τη σεξουαλική σας ζωή. Ταυτόχρονα, η βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος στον οργανισμό επηρεάζει άμεσα την ποιότητα της σεξουαλικής σας ζωής. Έτσι, οι άνδρες αντιμετωπίζουν μειωμένο κίνδυνο στυτικής δυσλειτουργίας, ενώ για τις γυναίκες η καλύτερη ροή του αίματος οδηγεί σε αυξημένη αίσθηση και μεγαλύτερη απόλαυση.