Πέρα από τα πολλαπλά και σημαντικά οφέλη που προσφέρει η σωματική άσκηση στην υγεία μας, λειτουργεί επίσης και ως σύμμαχός μας στο αδυνάτισμα. Προκειμένου να καταφέρουμε να χάσουμε βάρος, θα πρέπει να εξασφαλίζουμε καθημερινό θερμιδικό έλλειμμα. Για να εξασφαλίσουμε λοιπόν θερμιδικό έλλειμμα, πρέπει να καίμε περισσότερες θερμίδες από όσες προσλαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας. Η γυμναστική είναι  ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να κάψουμε θερμίδες, ενώ παράλληλα βελτιώνει τη διάθεσή μας.

Ακόμη και τώρα που η πανδημία μάς κρατάει στα σπίτια μας, μπορούμε να βάλουμε τη γυμναστική στην καθημερινότητά μας. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να ακολουθήσουμε τις ασκήσεις που μας δείχνει η Ζωή Δημητράκου στη «ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ… ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ» στο MEGA.

 

 

Όπως μας ενημερώνει η καταξιωμένη αθλήτρια, ο ανθρώπινος οργανισμός καίει κατά μέσο όρο 15 θερμίδες το λεπτό με τον τρόπο εκγύμνασης που μας προτείνει στο παρακάτω βίντεο. Ετοιμαστείτε λοιπόν να κάψουμε τα περιττά λίπη.

Για την εκτέλεση του προγράμματος θα χρειαστούμε μόνο τα αθλητικά μας και δύο πετσέτες: μια μικρή πετσέτα, την οποία θα διπλώσουμε σε τετράγωνο και θα ακουμπήσουμε στο πάτωμα και μία μεγάλη, την οποία θα μετατρέψουμε σε «σωλήνα» και θα κρατάμε τεντωμένη.

Και αφού γυμναστούμε και αυξήσουμε τις καύσεις μας, η Ζωή Δημητράκου μάς δείχνει διατάσεις για όλο το σώμα, ώστε να κάνουμε αποθεραπεία.

Ασκήσεις από τη Ζωή Δημητράκου για να κάψουμε θερμίδες: