Πολλοί είναι οι λόγοι να ξεκινήσει κανείς τη γυμναστική. Από την καταπολέμηση της πλήξης κατά τη διάρκεια της καραντίνας και την καύση θερμίδων, μέχρι τη διατήρηση της πνευματικής διαύγειας και την τόνωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας. Μάλιστα, ακόμη και 1 προπόνηση φαίνεται να βοηθά στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας και της μνήμης, μας ενημερώνει η καταξιωμένη αθλήτρια, Ζωή Δημητράκου.

Για τη σημερινή «ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ… ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ» στο MEGA, η Ζωή Δημητράκου ετοίμασε ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης για όλο το σώμα. Το μόνο που θα χρειαστούμε για την εκτέλεση της προπόνησης είναι ένα στρώμα γυμναστικής και δύο μπουκάλια νερό. Αν θέλουμε μεγαλύτερο βάρος, επιλέγουμε δύο μεγάλα μπουκάλια νερό, ενώ αν θέλουμε ελαφριά βάρη, επιλέγουμε δύο μικρά μπουκάλια.

Τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα ενδυνάμωσης:

Προθέρμανση

Ζέσταμα για όλο το σώμα

Βασικό πρόγραμμα ασκήσεων

Άσκηση 1: πόδια – χέρια

Άσκηση 2: cardio

Άσκηση 3: χέρια

Άσκηση 4: cardio

Αποθεραπεία

Διατάσεις για όλο το σώμα

Δείτε το πρόγραμμα ενδυνάμωσης από τη Ζωή Δημητράκου:

Ακολουθήστε το στο Google News