«Όσοι άνθρωποι ξεκινούν την ημέρα τους με ήπια γυμναστική εμφανίζουν περιορισμένη τάση για τσιμπολόγημα κατά τη διάρκεια της ημέρας», μας ενημερώνει η καταξιωμένη αθλήτρια, Ζωή Δημητράκου. Τι καλύτερο λοιπόν από το να κάψουμε θερμίδες, να τονώσουμε το σώμα μας και να… αποφύγουμε το τσιμπολόγημα με τη βοήθεια της γυμναστικής!

Για το σημερινό πρόγραμμα που παρουσίασε η Ζωή Δημητράκου στη «ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ…ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ» θα χρειαστούμε δύο μπουκάλια νερό και ένα στρώμα γυμναστικής.

Ας δούμε αναλυτικά τι περιλαμβάνει το σημερινό πρόγραμμα :

Προθέρμανση

Ζέσταμα για όλο το σώμα

Βασικό πρόγραμμα ασκήσεων

Άσκηση 1: πόδια – χέρια

Άσκηση 2: cardio

Άσκηση 3: πόδια – χέρια

Αποθεραπεία

Διατάσεις για όλο το σώμα

Δείτε το σημερινό πρόγραμμα από τη Ζωή Δημητράκου:

Ακολουθήστε το στο Google News