Είναι αργά το βράδυ και νιώθετε να πεινάτε. Ίσως είχατε μια κουραστική ημέρα και να μην προλάβατε να φτιάξετε κάτι ή ίσως οι λιγούρες δεν σας αφήνουν να αποκοιμηθείτε. Όποιος και αν είναι ο λόγος, είστε στην κουζίνα και χρειάζεστε κατά προτίμηση comfort foods.. Πώς θα καταφέρετε να διατηρήσετε την σιλουέτα σας αλλά και να καλύψετε την επιθυμία σας;

Comfort foods για τις βραδινές λιγούρες

Οι ακόλουθες επιλογές είναι απολαυστικές αλλά και θρεπτικές, καθώς όχι μόνο δεν σας «φορτώνουν» με κενές θερμίδες αλλά μπορεί ακόμα και να σας βοηθήσουν να αποκοιμηθείτε πιο εύκολα. Αυτά τα σνακ περιλαμβάνουν:

Δημητριακά με γάλα

Μπορεί να κρατάτε τα δημητριακά σας για το πρωινό σας γεύμα αλλά μπορούν να γίνουν και ένα έξυπνο μεταμεσονύχτιο σνακ, που θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε. Μάλιστα, σύμφωνα με μελέτη, η κατανάλωση υδατανθρακών με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, που είναι πολλά δημητριακά με βάση το καλαμπόκι, πριν τον ύπνο μας βοηθά να αποκοιμηθούμε.

Διατηρήστε τις μερίδες μικρές (ολόκληρο το σνακ σας πρέπει να είναι κάτω από 300 θερμίδες), ειδικά εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με καούρες, καθώς τα βαριά γεύματα μπορεί να επιδεινώσουν το πρόβλημα. Ένα φλιτζάνι κορν φλέικς έχει 100 θερμίδες και ένα μισό φλιτζάνι αποβουτυρωμένο γάλα έχει 45 θερμίδες.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα περιέχουν ασβέστιο, μέταλλο που παίζει καθοριστικό ρόλο στην παραγωγή της ορμόνης του ύπνου, της μελατονίνη. Επιπλέον, δρα επίσης ως φυσικό χαλαρωτικό στο σώμα.

Μπολ με μούρα

Στην περίπτωση που έχετε όρεξη για γλυκό, τότε μπορείτε να δοκιμάσετε τα μούρα. Εκτός από το ότι είναι γεμάτα με φυτικές ίνες, που εντείνουν το αίσθημα του κορεσμού, τα μούρα περιέχουν μαγνήσιο, μέταλλο που χαλαρώνει τα νεύρα και τους μυς για να επιταχύνει την διαδικασία του ύπνου.

Μπορείτε να τα καταναλώσετε μόνα τους ή να προσθέσετε μερικά ψιλοκομμένα καρύδια ή και λίγο γάλα.

Τυρί και κράκερ

Εάν έχετε όρεξη για κάτι αλμυρό, μπορείτε να δοκιμάσετε να φάτε λίγο τυρί με μερικά κράκερ. Εάν προσέχετε το βάρος σας, τότε θα ήταν καλό να προσέξετε και τις μερίδες σας, καθώς το τυρί μπορεί να έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και λίπος εάν τρώτε μεγάλα κομμάτια.

Επίσης θα ήταν καλό να επιλέξετε κράκερ ολικής αλέσεως, τα οποία περιέχουν ίνες, που εντείνουν το αίσθημα πληρότητας. Εάν χρειάζεστε λίγο περισσότερο φαγητό, μπορείτε πάντα να προσθέσετε φέτες μήλου ή φρέσκα λαχανικά.

Σάντουιτς γαλοπούλας

Όταν έχετε όρεξη για ένα σάντουιτς, ξεκινήστε βάζοντας άπαχη πρωτεΐνη, όπως είναι η γαλοπούλα και προτιμήστε ψωμί ολικής άλεσης. Προσθέστε μια φέτα ντομάτα, λίγο μαρούλι και λίγο μαγιονέζα ή μουστάρδα. Ο συνδυασμός πρωτεϊνών και υδατανθράκων θα «μπλοκάρει» το αίσθημα της πείνας.

Απλά δώστε στον εαυτό σας χρόνο για να χωνέψετε το μισό σάντουιτς πριν συνεχίσετε με το δεύτερο μισό, καθώς όταν νιώθετε έντονο κορεσμό μπορεί να σας δυσκολέψει στον ύπνο.

Ακολουθήστε το στο Google News