Σηκώστε τα βάρη τώρα!

Το πρόγραμμα εκγύμνασης με βαράκια
που σας προτείνουμε περιλαμβάνει μια ποικιλία ασκήσεων για πολλές μυϊκές ομάδες, με τη βοήθεια των οποίων εξασφαλίζετε πλήρη εκγύμναση. Ξεκινήστε τώρα και ανακαλύψτε μαζί μας πώς μπορείτε να γυμναστείτε και να νιώσετε ευεξία σε 10 μόλις λεπτά.


Φτιάξτε φυσική κατάσταση με σχοινάκι

Το σχοινάκι δεν είναι τυχαία μία από τις αγαπημένες ασκήσεις των μποξέρ. Συνιστά μια πολύ καλή αεροβική άσκηση που βοηθά στο κάψιμο του λίπους, βελτιώνει την καρδιακή λειτουργία, το κυκλοφορικό και το αναπνευστικό σύστημα και φυσικά την αντοχή και τη φυσική κατάσταση. Για το λόγο αυτό, μπορείτε κι εσείς να το εντάξετε στο πρόγραμμά σας και να ωφεληθείτε άμεσα.


Προσοχή!


Μην κάνετε σχοινάκι αν έχετε προβλήματα ή ενοχλήσεις σε αρθρώσεις, όπως τα γόνατα, οι αστράγαλοι ή η μέση. Οι κραδασμοί από τις αναπηδήσεις δεν είναι ό,τι καλύτερο. Επίσης, δεν ενδείκνυται να κάνουν σχοινάκι όσοι έχουν προβλήματα ισορροπίας ή οστεοπόρωση-οστεοπενία.


Κάντε σχοινάκι σωστά



• Βάλτε το σχοινάκι πίσω από τα πόδια σας και σιγουρευτείτε ότι δεν είναι μπλεγμένο. Σταθείτε ευθυτενείς, κοιτώντας προς τα εμπρός, με τα χέρια στα πλάγια και τους αγκώνες λυγισμένους κοντά στο σώμα. Αρχίστε κάνοντας μικρούς κύκλους με τους καρπούς σας. Φροντίστε τα χέρια σας να κινούνται ελάχιστα. Οι αναπηδήσεις θα πρέπει να γίνονται στις μύτες των ποδιών σας, χωρίς να αποχωρίζεστε το έδαφος για πάνω από 2-3 εκ., ίσα-ίσα δηλαδή για να περνά το σχοινάκι κάτω από τα πόδια σας, το οποίο θα πρέπει να «γλείφει» το δάπεδο.

Ξεκινήστε με όσες αναπηδήσεις μπορείτε, γιατί η δυσκολία αρχικά αφορά κυρίως το συγχρονισμό και όχι τόσο τη φυσική κατάσταση. Μην απογοητευτείτε αν στην αρχή μπερδεύεστε και καταφέρνετε να κάνετε μόνο 1-2 ή 4-5 αναπηδήσεις. Σιγά-σιγά θα μπείτε στο ρυθμό και θα τις αυξήσετε. Καθώς βελτιώνεστε, μπορείτε να αυξάνετε τις αναπηδήσεις μέχρι έναν αριθμό που αντέχετε (π.χ. 15), να σταματάτε για 1 λεπτό και να συνεχίζετε. Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσετε να κάνετε 3-4 επαναλήψεις από 15 αναπηδήσεις, βελτιώνοντας έτσι την αντοχή σας.

Πώς σας ωφελεί Το σχοινάκι γυμνάζει κυρίως τις γάμπες και τους μηρούς, αλλά και τα χέρια, τους ώμους, καθώς και τους κοιλιακούς που επίσης συμμετέχουν. Επιπλέον, η συστηματική εκγύμναση με το σχοινάκι βελτιώνει το συγχρονισμό των κινήσεων, τη στάση του σώματος και την ισορροπία.


Πόσο «καίτε» σε 15 λεπτά;






……. 60 ΚΙΛΑ 70 ΚΙΛΑ 85 ΚΙΛΑ
ΓΡΗΓΟΡΑ 177 211 258.75
ΜΕΤΡΙΑ 147,5 176 215,75
ΑΡΓΑ 118,25 140,75 172,5