Οι φράουλες έχουν αγαπηθεί από πολλούς και όχι αδίκως, αφού εκτός από την απίστευτη δροσερή γεύση τους είναι και σύμμαχοι της καλής λειτουργίας του οργανισμού. Η μερίδα ενός φλιτζανιού φράουλες, μας προσφέρει την ελάχιστη ημερήσια ποσότητα της βιταμίνης C, γνωστή για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας. Εκτός από την λειτουργία τους ως αντιοξειδωτικό, που καταπολεμά τις ασθένειες και το γήρας, η βιταμίνη C βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου αλλά και στην διατήρηση της υγείας του δέρματος. Οι φράουλες είναι επίσης πλούσιες σε άλλες αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ενώσεις.

*Συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία της καρδιάς

Μελέτες έχουν διαπιστώσει την σχέση μεταξύ των μούρων και της βελτιωμένης υγείας της καρδιάς. Οι φράουλες φαίνεται, σύμφωνα με μελέτες ότι συμβάλλουν στην αντιοξειδωτική ικανότητα του πλάσματος του αίματος, στην μείωση του οξειδωτικού στρες, την μείωση της φλεγμονής, την βελτίωση της αγγειακής λειτουργίας και την μείωση επιβλαβούς οξείδωσης της LDL, της κακής δηλαδή χοληστερόλης.

*Ρυθμίζουν το σάκχαρο στο αίμα

Όταν οι υδατάνθρακες χωνεύονται, το σώμα σας τους διασπά σε απλά σάκχαρα, τα οποία απελευθερώνονται στο αίμα. Στην συνέχεια, το σώμα σας αρχίζει να εκκρίνει ινσουλίνη, που ειδοποιεί τα κύτταρά σας να παραλάβουν τα σάκχαρα και να τα χρησιμοποιήσουν είτε για καύση είτε για αποθήκευση. Οι φράουλες φαίνεται να επιβραδύνουν την πέψη της γλυκόζης και να μειώνουν τις απότομες διακυμάνσεις της γλυκόζης και της ινσουλίνης μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες. Έτσι, μπορεί να είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για την πρόληψη του μεταβολικού συνδρόμου και του διαβήτη τύπου 2.

*Ενισχύουν την πεπτική υγεία

Οι ίνες, που εμπεριέχονται στις φράουλες, βοηθούν στην διατήρηση της καλής πεπτικής υγείας, καθώς συμβάλλουν στην ανάπτυξη υγιών βακτηρίων του εντέρου, τα οποία συνδέονται με την ανοσία, την μείωση της φλεγμονής αλλά και την διάθεση.

Πώς μπορείτε να τις απολαύσετε

Μπορείτε να τις απολαύσετε όπως είναι ή να τις βάλετε σε ένα smoothie. Ακόμη μπορείτε να τις προσθέσετε στο γιαούρτι σας μαζί με λίγη βρώμη και μέλι. Μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε σε φέτες ή ψιλοκομμένες ως γαρνιτούρα σε σαλάτες ενώ ιδανικές και για γλυκά ή επιδόρπια.

Δείτε επίσης: