Η πανδημία του κοροναϊού σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να σας αφήνουν χωρίς την παραμικρή διάθεση να επισκεφθείτε το γυμναστήριο. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραμελήσετε τη φυσική σας κατάσταση. Μάλιστα, το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να αυξήσετε τη σωματική σας δραστηριότητα. Πώς θα το καταφέρετε αυτό; Συνεχίστε το διάβασμα και επιλέξτε τον τρόπο (ή τους τρόπους) που ταιριάζουν σε εσάς.

 

*Ποδήλατο

 

Η ποδηλασία είναι ένας πρακτικός τρόπος να γυμναστείτε, αλλά και να μετακινηθείτε. Αντί να στριμώχνεστε στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ή να ψάχνετε πάρκινγκ με τις ώρες, επιλέξτε για τις μετακινήσεις σας το ποδήλατο, ώστε να εντάξετε τη γυμναστική στην καθημερινότητά σας.

*Περπάτημα

 

Ειδικά τώρα που ο καιρός προσφέρεται για απογευματινές και βραδινές βόλτες, το περπάτημα είναι η ιδανική επιλογή, αφού σας δίνει την ευκαιρία να απολαύσετε το περιβάλλον γύρω σας, να κάψετε θερμίδες και να περάσετε χρόνο με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Τι θα λέγατε, λοιπόν, αντί να κανονίσετε με τη φίλη σας να πάτε για φαγητό να βγείτε για περπάτημα;

*Θαλάσσια σπορ

 

Eκμεταλλευτείτε τις ημέρες των διακοπών σας για να δοκιμάσετε ή για να ξαναθυμηθείτε το αγαπημένο σας θαλάσσιο σπορ, το οποίο πέρα από την ψυχαγωγία που θα σας προσφέρει, μπορεί να σας γυμνάσει και να τονώσει τη φυσική σας κατάσταση. Είτε, λοιπόν, σας αρέσει το σερφ και το κανό μέσα στη θάλασσα, είτε το θαλάσσιο ποδήλατο και το σκι, πάντα να ακολουθείτε τις οδηγίες του εκπαιδευτή και να ξεκινάτε συγκρατημένα, ώστε να μείνετε ασφαλής.

*Beach volley

 

Δεν είναι τυχαίο ότι οι αθλήτριες του beach volley είναι τόσο καλλίγραμμες. Το beach volley γυμνάζει τα πόδια, τα χέρια αλλά και το υπόλοιπο σώμα, ενώ η άσκηση στην άμμο κάνει όλες τις κινήσεις πιο δύσκολες, κάτι που δυναμώνει τα πόδια και βελτιώνει τη φυσική κατάσταση.

*Ρακέτες

 

Μπορεί όσοι κάθονται κοντά σας στην παραλία να μην εκτιμήσουν την επιλογή σας να παίξετε ρακέτες, όμως εσείς με αυτόν τον τρόπο γυμνάζετε τα χέρια και τα πόδια σας, ενώ παράλληλα βελτιώνετε τη φυσική σας κατάσταση και τα αντανακλαστικά σας.

*Γυμναστική στο σπίτι

 

Πώς θα σας φαινόταν να γυμναστείτε από την άνεση του σπιτιού σας χωρίς να βγείτε ούτε για λίγο έξω στον καύσωνα; Αν σας ακούγεται δελεαστικό, τότε αξίζει να δοκιμάσετε τη γυμναστική στο σπίτι. Μπορείτε να βρείτε διαθέσιμα αμέτρητα βιντεάκια γυμναστικής, ωστόσο έχετε κατά νου να προτιμάτε αυτά από τους επαγγελματίες γυμναστές και αθλητές και να μην πιέζετε υπερβολικά τον εαυτό σας.