Πολλά είναι τα οφέλη που αποκομίζει κανείς από την ενασχόληση με τη γυμναστική. Συγκεκριμένα, η γυμναστική φαίνεται να προσφέρει νοητική ενδυνάμωση, τόνωση της εγκεφαλικής δραστηριότητας, διατήρηση της πνευματικής διαύγειας και θωράκιση του μυαλού από την απειλή της άνοιας, που γίνεται ολοένα και μεγαλύτερη καθώς περνούν τα χρόνια.

Παράλληλα, ενδυναμώνει τα οστά, μειώνει τον κίνδυνο καρδιοπαθειών και συμβάλλει στη διατήρηση υγιούς βάρους. Επιπλέον, σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, η καθημερινή άσκηση φαίνεται να ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Τα παραπάνω μας δίνουν ακόμη έναν λόγο για να παραμείνουμε πιστοί στο ραντεβού με το fitness και την ευεξία που τόσο έχουμε ανάγκη αυτό το διάστημα.

Η καταξιωμένη αθλήτρια, Ζωή Δημητράκου, παρουσίασε σήμερα μέσα από την εκπομπή «ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ… ΑΠΟ ΣΠΙΤΙ» στο MEGA, ένα πρόγραμμα ασκήσεων για ολόκληρο το σώμα, δίνοντας όμως έμφαση και στους κοιλιακούς.

Τι περιλαμβάνουν οι ασκήσεις:

Προθέρμανση

Ζέσταμα για όλο το σώμα

Βασικό πρόγραμμα ασκήσεων

Άσκηση 1: Γλουτοί, πόδια, ώμοι

Άσκηση 2: Χέρια

Άσκηση 3: Cardio

Στο στρώμα:

Άσκηση 1: Κοιλιακοί

Άσκηση 2: Κοιλιακοί

Γυρίζοντας:

Άσκηση 1: Ραχιαίοι

Άσκηση 2: Χέρια

Αποθεραπεία

Διατάσεις για όλο το σώμα

Δείτε το πρόγραμμα από τη Ζωή Δημητράκου:

Ακολουθήστε το στο Google News