Τα τελευταία χρόνια ακούμε συνέχεια για την ανάγκη να αποκλείσουμε ορισμένες τροφές από τη διατροφή μας. Τι ισχύει, όμως, στην πραγματικότητα;

Σίγουρα, θα υπάρχουν πάντα άνθρωποι που έχουν δυσανεξία σε κάποια τρόφιμα. Οι περισσότεροι από εμάς, ωστόσο, δεν έχουμε πρόβλημα με τις λεκτίνες στα όσπρια, τη γλουτένη στα δημητριακά και τη ζάχαρη σε μια λογική ποσότητα φρούτων.

Το να βγάλετε αυτά τα υγιεινά τρόφιμα από τη διατροφή σας, επειδή κάποιος σας τρομοκράτησε να μην τα τρώτε, είναι περιττό και ατυχές. Όσο μεγαλύτερη ποικιλία έχει η διατροφή σας, τόσο πιο υγιεινή είναι, ενώ παράλληλα είναι ευκολότερο να τη διατηρήσετε.

Άλλωστε, πέραν της σωματικής υγείας, πρέπει να φροντίζετε και τη συναισθηματική υγεία σας. Γιατί να έχετε μια περιοριστική διατροφή που σας κοστίζει συναισθηματικά, σας εμποδίζει να ζήσετε τη ζωή σας όπως σας αρέσει και σας προκαλεί άγχος και ενοχές;

Αυτό συνδέεται επίσης με την υγεία και την ευεξία σας, οπότε αν ακολουθείτε ένα πρόγραμμα διατροφής που αισθάνεστε ότι σας κοστίζει πολύ συναισθηματικά, ήρθε η ώρα να κάνετε κάποιες αλλαγές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πρέπει να παραιτηθείτε από την προσπάθειά σας να τρέφεστε σωστά.

Προσπαθήστε να ακολουθήσετε ένα διατροφικό πρόγραμμα το οποίο τροφοδοτεί τον οργανισμό σας με όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται, χωρίς να αισθάνεστε ότι κάνετε καταναγκαστικό έργο. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε μια υγιεινή διατροφή και θα μπορείτε να τη διατηρήσετε για περισσότερο καιρό.

Δείτε επίσης: