Αν τα γόνατά σας είναι ένα σημείο που θα θέλατε να αλλάξετε στο σώμα σας, τότε σας έχουμε το κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής.

Η παρακάτω προπόνηση αποτελείται από έξι στοχευμένες ασκήσεις, που θα σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος από την ευρύτερη περιοχή των μηρών και να λεπτύνετε τα γόνατά σας.

Προτού εκτελέσετε την κάθε άσκηση, φροντίστε να τη δοκιμάσετε, ώστε να διαπιστώσετε αν είναι κατάλληλη για το δικό σας επίπεδο φυσικής κατάστασης. Αν είστε αρχάρια, προσπαθήστε να κάνετε 1-2 επαναλήψεις της κάθε άσκησης, ενώ αν είστε πιο προχωρημένη, βάλτε στόχο τις 3-4 επαναλήψεις.

Δείτε τις 6 ασκήσεις για τους τετρακέφαλους μυς.

Ακολουθήστε το στο Google News