Το να κάνετε μια βόλτα μπορεί να μην είναι η πρώτη σας προτεραιότητα με το που ανοίγετε τα μάτια σας κάθε πρωί, αλλά είναι το «κλειδί» που ανοίγει την πόρτα της συνολικής μας υγείας και ευεξίας.

Ας μάθουμε αναλυτικά τα πολυάριθμα οφέλη του…

Γιατί το πρωινό (και όχι μόνο) περπάτημα μας κάνει καλό

Διαβάστε επίσης: Πρωινή γυμναστική για ενέργεια όλη την ημέρα

Βοηθά στη ρύθμιση της γλυκόζης στον οργανισμό μας

Οι πρωινές βόλτες μειώνουν την επιθυμία μας για ζάχαρη, συν του ότι μπορούμε να κάψουμε έως 300 θερμίδες κάνοντας μια γρήγορη βόλτα κάθε πρωί.

Πέραν επομένως της απώλειας βάρους, τα επίπεδα ινσουλίνης στο σώμα μας διατηρούνται υπό έλεγχο και συνολικά αισθανόμαστε περισσότερο ενεργοί και δραστήριοι.

Αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας

Όπως είπαμε προηγουμένως, ο πρωινός περίπατος μπορεί να μας γεμίσει ενέργεια όλη μέρα.

Σύμφωνα με μελέτες, το περπάτημα ενισχύει την ικανότητα του σώματος να απορροφά οξυγόνο. Επιπλέον, μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα κορτιζόλης, επινεφρίνης και νορεπινεφρίνης, ορμονών που συμβάλλουν στην αύξηση της ενέργειας.

Μια 20λεπτη βόλτα σε εξωτερικό χώρο δε,  μπορεί να ενισχύσει τη διάθεσή μας και τα επίπεδα ενέργειάς μας πολύ περισσότερο από μια αντίστοιχη βόλτα σε έναν εσωτερικό.

Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου μας

Δυσκολεύεστε να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε; Το περπάτημα κάθε πρωί μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά.

Σύμφωνα με μελέτες, η κάθε είδους σωματική δραστηριότητα πέραν του ότι βελτιώνει τη σωματική και συναισθηματική μας κατάσταση, μας βοηθά στο να κοιμόμαστε πιο εύκολα και πιο ποιοτικά μιας και το σώμα μας έχει μεγαλύτερη ανάγκη ξεκούρασης στο τέλος της ημέρας.

Το δέρμα μας «λάμπει»

Η ακμή, τα σπυράκια, οι ρυτίδες και οι λεπτές γραμμές εμφανίζονται στο δέρμα μας όταν δεν λαμβάνει αρκετό αίμα.

Το περπάτημα προάγει την κυκλοφορία του αίματος και επομένως το δέρμα μας αρχίζει σταδιακά να φαίνεται πιο υγιές από πριν.

Μια πρωινή βόλτα εξασφαλίζει επίσης την πρόσληψη βιταμίνης D στον οργανισμό μας που βοηθά το δέρμα μας να φαίνεται νεότερο.

Μας ανακουφίζει από τον πόνο των μυών και των αρθρώσεων

Μεγαλώνοντας, είναι πιο πιθανό να εμφανίσουμε πόνο στις αρθρώσεις.

Το περπάτημα ενεργοποιεί τις αρθρώσεις μας μέσω της κίνησης, βοηθώντας τες να λαμβάνουν περισσότερο οξυγόνο και θρεπτικά συστατικά.

Έτσι, τυχόν πόνοι μειώνονται και προστατευόμαστε έως ένα βαθμό απ’ την οστεοπόρωση και την αρθρίτιδα.

Μειώνει τους καρδιακούς κινδύνους

Μια μικρή πρωινή βόλτα μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νοσημάτων. Βοηθά, όπως προαναφέρθηκε, στη βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος και το στρες κατ’ επέκταση μειώνεται. Το ίδιο συμβαίνει και με τα επίπεδα λιπιδίων στην καρδιά.

Πώς να εντάξετε το πρωινό περπάτημα στη ρουτίνα σας

Για να… εμπνεύσετε τον εαυτό σας να ξυπνήσει νωρίς και να περπατήσει:

  • Ανανεώστε την γκαρνταρόμπα σας αγοράζοντας καινούρια, άνετα, αθλητικά ρούχα και παπούτσια.
  • Αναζητήστε έναν φίλο ή συνάδελφο για να περπατάτε μαζί.
  • Βεβαιωθείτε ότι οι στόχοι σας είναι ρεαλιστικοί ανάλογα με το χρόνο σας και κάντε ακριβώς αυτό που σας «λέει» το σώμα σας να κάνετε.
  • Η δύναμη της θέλησης μπορεί να κάνει θαύματα. Ξεκινήστε με αποφασιστική νοοτροπία και προθυμία επαινώντας τακτικά τον εαυτό σας για την όλη προσπάθεια.
  • Μην το πολυσκέφτεστε. Ξεκινήστε σήμερα και τα καλά συναισθήματα θα είναι το κερασάκι στην τούρτα των οφελών της βόλτας σας που θα σας κάνουν να παραμείνετε έτσι κι αλλιώς, πιστοί στους στόχους σας.
Ακολουθήστε το στο Google News